Show simple item record

dc.contributor.authorNowakowska, Angelika
dc.contributor.authorWastowska, Żaneta
dc.contributor.authorSpychalska, Justyna
dc.contributor.editorGolik-Górecka, Grażyna
dc.date.accessioned2021-01-18T16:38:59Z
dc.date.available2021-01-18T16:38:59Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationNowakowska A., Wastowska Ż., Spychalska J., Współpraca z ambasadorem marki jako sposób promocji w branży pończoszniczej – case study marki Gatta, [w:] Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków, Golik-Górecka G. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2016, s. 109-125, doi: 10.18778/8088-437-3.10pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8088-437-3
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/33155
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofGolik-Górecka (red.), Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2016;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectambasador markipl_PL
dc.subjectpromocjapl_PL
dc.subjectbranża pończoszniczapl_PL
dc.titleWspółpraca z ambasadorem marki jako sposób promocji w branży pończoszniczej – case study marki Gattapl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number109-125pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzaniapl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8088-438-0
dc.referenceshttp://lamode.info/modopedia/articles/krotka_historia_rajstop.html (dostęp: 15.04. 2016).pl_PL
dc.referenceshttps://www.gatta.pl/pl/firma-ferax.html (dostęp: 15.04.2016).pl_PL
dc.referenceshttps://www.gatta.pl/pl/bye-cellulite-50-rajstopy-damskie-50-den.html (dostęp:15. 04.2016).pl_PL
dc.referenceshttps://www.gatta.pl/pl/black-brillant-rajstopy-damskie.html (dostęp: 15.04.2016).pl_PL
dc.referenceshttps://www.gatta.pl/pl/discrete-rajstopy-damskie-czesc-majtkowa-bezszwowa- 15-den-10.html (dostęp: 15.04.2016).pl_PL
dc.referenceshttps://www.gatta.pl/pl/firma-ferax.html (dostęp: 15.04.2016).pl_PL
dc.referenceshttps://www.gatta.pl/pl/firma-ferax.html (dostęp: 15.04.2016).pl_PL
dc.referenceshttp://www.adrian-rajstopy.pl/o_nas.php (dostęp: 15.04.2016).pl_PL
dc.referenceshttp://www.scholl.pl/ (dostęp: 15.04.2016).pl_PL
dc.referenceshttp://pl.calzedonia.com/custserv/custserv.jsp?pageName=Corporate (dostęp: 15. 04.2016).pl_PL
dc.referenceshttp://www.fiore.pl/pl/firma_i_jakosc/ (dostęp: 15.04.2016).pl_PL
dc.referenceshttps://www.gatta.pl/pl/dla-niej/rajstopy/ (dostęp: 15.04.2016).pl_PL
dc.referenceshttps://www.gatta.pl/pl/dla-niej/rajstopy/?gclid=Cj0KEQ jw-Mm6BRDTpaL gj6K04KsBEiQA5f20E9hce0Wuq0X0Y8iklJRJ6plXamAar-xkWKF7toQ_skQaAhbA8P8HAQ (dostęp: 15.04.2016).pl_PL
dc.referenceshttp://avanti24.pl/Avanti/1,149254,19149792,justyna-steczkowska-po-raz-kolejny- wystapila-w-kampanii-marki.html (dostęp: 15.04.2016).pl_PL
dc.referenceshttp://www.pb.pl/3800873,22495,polskie-rajstopy-na-podboj-italii (dostęp: 15.04. 2016).pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8088-437-3.10


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe