Show simple item record

dc.contributor.authorWerłos, Grzegorz
dc.contributor.authorZnojek, Bartosz
dc.contributor.editorGolik-Górecka, Grażyna
dc.date.accessioned2021-01-18T16:28:36Z
dc.date.available2021-01-18T16:28:36Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationWerłos G., Znojek B., ATLAS – prowadzenie działań promocyjnych na rynkach polskim i wschodnim, [w:] Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków, Golik-Górecka G. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2016, s. 89-107, doi: 10.18778/8088-437-3.09pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8088-437-3
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/33152
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofGolik-Górecka (red.), Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2016;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectdziałania promocyjnepl_PL
dc.subjectrynki wschodniepl_PL
dc.subjectrynek polskipl_PL
dc.titleATLAS – prowadzenie działań promocyjnych na rynkach polskim i wschodnimpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number89-107pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzaniapl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8088-438-0
dc.referenceshttp://www.glospsb.pl/wydanie/nr-3-69-2012/atlas-stawia-na-fachowcow.html? Part=41 (dostęp: 22.04.2016).pl_PL
dc.referenceshttp://spolecznieodpowiedzialni.info/co_buduje_grupa_atlas-s176-k320.html (dostęp: 22.04.2016).pl_PL
dc.referenceshttp://www.administrator24.info/artykul/id2618,rynek-chemii-budowlanej-w-polsce- wart-ponad-6-mld-zl (dostęp: 22.04.2016).pl_PL
dc.referenceshttp://www.fachowywykonawca.pl/artykul/nowe-produkty-w-grupie-atlas (dostęp: 22.04.2016).pl_PL
dc.referenceshttp://nowymarketing.pl/a/4847,kamil-stoch-skacze-z-atlasem (dostęp: 22.04.2016).pl_PL
dc.referenceshttp://www.izolacje.com.pl/aktualnosc/id2452,rok-2015-ze-wzrostem-na-rynku- -chemii-budowlanej (dostęp: 22.04.2016).pl_PL
dc.referenceshttp://www.forbes.pl/polski-rynek-budowlany-liderem-wzrostu-w-europie, artykuly,198854,1,1.html (dostęp: 22.04.2016).pl_PL
dc.referenceshttp://www.forbes.pl/polski-rynek-budowlany-liderem-wzrostu-w-europie, artykuly,198854,1,1.html (dostęp: 22.04.2016).pl_PL
dc.referenceshttp://www.inwestor.newseria.pl/newsy/grupa_atlas_niebawem,p1881070245 (dostęp: 22.04.2016).pl_PL
dc.referenceshttp://linde-mh.pl/pl/lindepartner/45 (dostęp: 22.04.2016).pl_PL
dc.referenceshttp://www.marketing-news.pl/message.php?art=5125 (dostęp: 22.04.2016).pl_PL
dc.referenceshttp://linde-mh.pl/pl/lindepartner/45 (dostęp: 22.04.2016)pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8088-437-3.09


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe