Show simple item record

dc.contributor.authorGolik-Górecka, Grażyna
dc.contributor.editorGolik-Górecka, Grażyna
dc.date.accessioned2021-01-18T15:59:03Z
dc.date.available2021-01-18T15:59:03Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationGolik-Górecka G., Wstęp, [w:] Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków, Golik-Górecka G. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2016, s. 7-9, doi: 10.18778/8088-437-3.01pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8088-437-3
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/33148
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofGolik-Górecka (red.), Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2016;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleWstęppl_PL
dc.typeOtherpl_PL
dc.page.number7-9pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania, Katedra Marketingupl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8088-438-0
dc.identifier.doi10.18778/8088-437-3.01


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe