| dc.contributor.author | Sakowski, Krzysztof | |
| dc.contributor.editor | Stawikowska-Marcinkowska, Agnieszka | |
| dc.contributor.editor | Grzeszczakowska-Pawlikowska, Beata | |
| dc.date.accessioned | 2019-04-25T08:37:34Z | |
| dc.date.available | 2019-04-25T08:37:34Z | |
| dc.date.issued | 2018 | |
| dc.identifier.citation | Sakowski K., Zajęcia projektowe jako walidacja kompetencji zdobytych w trakcie studiów neofilologicznych drugiego stopnia, w: A. Stawikowska-Marcinkowska, B. Grzeszczakowska-Pawlikowska (red.), Speclang 2. Języki specjalistyczne. Edukacja – Perspektywy – Kariera, WUŁ, Łódź 2018, doi: 10.18778/8142-391-5.07. | pl_PL |
| dc.identifier.isbn | 978-83-8142-391-5 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/27977 | |
| dc.description.abstract | In this paper, the author attempts to describe and originate classes: project offered in the field of Linguistics for Business as part of second-cycle studies in german studies at the Faculty of Philology of the University of Lodz. The aim of these classes is a practical and conscious application and checking of the knowledge, skills and social competences acquired during the master’s studies. The project activities go beyond the purely theoretical area, showing participants the current needs of the business environment thanks to the cooperation with numerous external entities. | pl_PL |
| dc.language.iso | pl | pl_PL |
| dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego | pl_PL |
| dc.relation.ispartof | Speclang 2. Języki specjalistyczne. Edukacja – Perspektywy – Kariera; | |
| dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
| dc.subject | linguistics for bussines | pl_PL |
| dc.subject | applied linguistics | pl_PL |
| dc.subject | glossary | pl_PL |
| dc.title | Zajęcia projektowe jako walidacja kompetencji zdobytych w trakcie studiów neofilologicznych drugiego stopnia | pl_PL |
| dc.type | Article | pl_PL |
| dc.page.number | 89-103 | pl_PL |
| dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Łódzki, Instytut Filologii Germańskiej | pl_PL |
| dc.identifier.eisbn | 978-83-8142-392-2 | |
| dc.references | Bednarek A. (2015), Zapotrzebowanie firm z sektora nowoczesnych usług biznesowych w zakresie kandydatów ze znajomością języków obcych. Publikacja w ramach projektu „Lingwistyka dla ekoodpowiedzialnego biznesu MA”, FSS/2014/HEI/W/0110, Uniwersytet Łódzki, Wydział Filologiczny, Łódź. Źródło: http://www.l4bma.uni.lodz.pl/ewaluacja [dostęp: 21.06.2018]. | pl_PL |
| dc.references | Berdychowska Z. (2010), Rahmenbedingungen und Ziele fachkommunikativer Ausbildung im Germanistikstudium. W: Duś M., Zenderowska- -Korpus G. (red.), Fachsprachenpropadeutik im Germanistikstudium, Częstochowa, s. 39–48. | pl_PL |
| dc.references | Ćwiąkalska M., Hojda P. Ostrowska-Zakrzewska M. (2009), Losy zawodowe absolwentow Uniwersytetu Jagiellońskiego, rocznik 2007/2008. Raport z badań, Kraków. | pl_PL |
| dc.references | Grucza S. (2008), Lingwistyka języków specjalistycznych, Warszawa. | pl_PL |
| dc.references | Lewicka G. (2015), Kreativität in der Hochschuldidaktik vom Standpunkt der konstruktivistischen Kognitionstheorien. W: Lewicka G., Lewicki R. (wyd.), „Perspektiven für Deutsch als Kontaktsprache in Europa 2. Sonderausgabe der Konińskie Studia Językowe”, nr 1 (4), 2016, s. 53–59. | pl_PL |
| dc.references | Lukszyn J. (2008), Tekst specjalistyczny pod lingwistyczną lupą. W: Lukszyn J. (red.), Podstawy technolingwistyki I, Warszawa, s. 155–172. | pl_PL |
| dc.references | Weber S. (2010), Fachsprachenpropädeutik im Germanistikstudium: Ziele, Merkmale, Inhaltskomponenten. W: Duś M., Zendrowska-Korpus G. (red.), Częstochowa, s. 9–38. | pl_PL |
| dc.references | Weigt Z. (2010), Podiumsdiskussion: Welchen Referenzrahmen braucht die germanistische Translationsdidaktik?. W: Bartoszewicz I., Dalmas M., Szczęk J., Tworek A. (red.), Germanistische Linguistik extra muros – Aufforderungen, Linguistische Treffen in Wroclaw vol. 5: Beihefte zum ORBIS LINGUARUM, Wrocław, Dresden, s. 218–220, 224, 230–231. | pl_PL |
| dc.identifier.doi | 10.18778/8142-391-5.07 | |