Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorOrankiewicz, Agnieszka
dc.contributor.editorWalińska, Ewa
dc.date.accessioned2019-02-14T16:28:42Z
dc.date.available2019-02-14T16:28:42Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationOrankiewicz A., Sponsoring w sektorze kultury w Polsce – bariery rozwoju, [w:] Współczesne problemy finansów, rachunkowości i zarządzania, Walińska E. (red.), "Ekonomia i Zarządzanie w Teorii i Praktyce", t. 7, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013, s. 77-86, doi: 10.18778/7525-962-9.06pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7525-962-9
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/26825
dc.description.abstractŚrodki prywatne to wciąż najmniej popularne źródło finansowania kultury w Polsce. Rozwój sponsoringu napotyka wiele przeszkód zarówno od strony instytucji kultury jak i przedsiębiorcy. Celem niniejszego opracowania jest próba weryfikacji oraz przeprowadzenie analizy barier i obaw, które stanowią swoisty hamulec rozwoju sponsoringu kultury w Polsce.pl_PL
dc.description.abstractPrivate funds are still the least popular source of funding for culture in Poland. Development of sponsorship, it faces many barriers both from cultural institutions and businesses. The purpose of this paper is to review and analyze the barriers and concerns which are specific brake on the development of sponsorship culture in Poland.pl_PL
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofWalińska E. (red.), Współczesne problemy finansów, rachunkowości i zarządzania, "Ekonomia i Zarządzanie w Teorii i Praktyce", t. 7, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013;
dc.relation.ispartofseriesEkonomia i Zarządzanie w Teorii i Praktyce;7
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectsponsoringpl_PL
dc.subjectrozwójpl_PL
dc.subjectkulturapl_PL
dc.subjectsztukapl_PL
dc.subjectfunduszepl_PL
dc.subjectekonomiapl_PL
dc.subjectbiznespl_PL
dc.titleSponsoring w sektorze kultury w Polsce – bariery rozwojupl_PL
dc.title.alternativeSponsorship in the culture in Poland – barriers to developmentpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2013pl_PL
dc.page.number77-86pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania, Katedra Zarządzania Miastem i Regionempl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-7969-216-3
dc.referencesDatko M., Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu, Wydawnictwo Placet, Warszawa 2012.pl_PL
dc.referencesGrzegorczyk A., Sponsoring kultury, Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR, Warszawa 2003.pl_PL
dc.referencesKodeks sponsoringu kultury Narodowe Centrum Kultury, PKPP Lewiatan, Warszawa 2011.pl_PL
dc.referencesLewandowska K., Sponsoring kultury – kto komu pomaga?, www.kulturasieliczy.pl.pl_PL
dc.referencesOpenchowska M., Zakrzewska W., Sponsoring kultury, Raport TNS OBOP z badania instytucji kultury, Narodowe Centrum Kultury, Grudzień, 2010.pl_PL
dc.referencesPolakowska-Kujawa J., Sponsoring kultury – wybrane problemy, [w:] A. Grzegorczyk (red.), Sponsoring kultury, Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie, Warszawa 2004.pl_PL
dc.referencesRaport z badania, Kultura dofinansowania, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Organizator badania Punkt Kontaktowy ds. Kultury, Warszawa 2012.pl_PL
dc.referencesSieczkowski W., Społeczne znaczenie sponsoringu kultury, [w:] A. Grzegorczyk (red), Sponsoring Kultury, Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie, Warszawa 2004.pl_PL
dc.referencesWięcej biznesu w kulturze – wywiad z Ewą Łabno-Falęcką, https://businessandculture.wordpress.com/2013/01/01/wiecej-biznesu-w-kulturze-wywiad-z-ewa-labno-falecka/pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7525-962-9.06


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe