dc.contributor.author | Koć, Genowefa | |
dc.date.accessioned | 2018-11-20T12:30:46Z | |
dc.date.available | 2018-11-20T12:30:46Z | |
dc.date.issued | 1972 | |
dc.identifier.other | RPS1862 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/26168 | |
dc.description.abstract | System nauczania języka rosyjskiego w uczelni rolniczej
podporządkowany jest celom praktycznym - szybszemu i efektywniejszemu
nauczaniu studentów języka, aby mogli czytać i rozumieć
literaturę naukową. Autorka niniejszej pracy rozszerzyła
ten cel o umiejętność wypowiadania się na tematy studiowanej
specjalności oraz opracowanie koncepcji badań nad doborem treści i nauczania języka rosyjskiego. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.subject | nauczanie języka rosyjskiego | pl_PL |
dc.subject | Wyższe Szkoły Rolnicze | pl_PL |
dc.subject | lektorat języka rosyjskiego | pl_PL |
dc.title | Dobór treści nauczania języka rosyjskiego dla studentów I roku Wydziału Rolniczego Wyższych Szkół Rolniczych | pl_PL |
dc.type | PhD/Doctoral Dissertation | pl_PL |
dc.page.number | 279 | pl_PL |
dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Łódzki, Wydział Filozoficzno-Historyczny, Instytut Pedagogiki i Psychologii | pl_PL |
dc.dissertation.reviewer | Polny, Roman | |
dc.date.defence | 1972 | |