dc.contributor.author | Zienkiewicz, Tadeusz | |
dc.date.accessioned | 2018-07-13T11:41:22Z | |
dc.date.available | 2018-07-13T11:41:22Z | |
dc.date.issued | 1973 | |
dc.identifier.other | RPS1956 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/25306 | |
dc.description.abstract | Celem niniejszej pracy było objęcie badaniami szkół wiodących w Polsce oraz zgromadzenie materiałów porównawczych z innych krajów, aby uchwycić tendencje w rozwoju koncepcji szkoły wiodącej niezbędne w projektowaniu modelu szkoły tego typu w Polsce. Na podstawie wniosków z badań ułożono projekt procesu wdrażania i upowszechniania doświadczeń przez szkołę wiodącą, | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.subject | pedagogika | pl_PL |
dc.subject | szkolnictwo | pl_PL |
dc.subject | doskonalenie zawodowe nauczycieli | pl_PL |
dc.subject | szkoła wiodąca | pl_PL |
dc.title | Badania nad warunkami i formami pracy szkół wiodących (na przykładzie województwa białostockiego i olsztyńskiego) | pl_PL |
dc.type | PhD/Doctoral Dissertation | pl_PL |
dc.page.number | 309 | pl_PL |
dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Łódzki, Wydział Filozoficzno-Historyczny, Instytut Pedagogiki i Psychologii | pl_PL |
dc.dissertation.reviewer | Polny, Roman | |
dc.date.defence | 1973 | |