Show simple item record

dc.contributor.authorZienkiewicz, Tadeusz
dc.date.accessioned2018-07-13T11:41:22Z
dc.date.available2018-07-13T11:41:22Z
dc.date.issued1973
dc.identifier.otherRPS1956
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/25306
dc.description.abstractCelem niniejszej pracy było objęcie badaniami szkół wiodących w Polsce oraz zgromadzenie materiałów porównawczych z innych krajów, aby uchwycić tendencje w rozwoju koncepcji szkoły wiodącej niezbędne w projektowaniu modelu szkoły tego typu w Polsce. Na podstawie wniosków z badań ułożono projekt procesu wdrażania i upowszechniania doświadczeń przez szkołę wiodącą,pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectpedagogikapl_PL
dc.subjectszkolnictwopl_PL
dc.subjectdoskonalenie zawodowe nauczycielipl_PL
dc.subjectszkoła wiodącapl_PL
dc.titleBadania nad warunkami i formami pracy szkół wiodących (na przykładzie województwa białostockiego i olsztyńskiego)pl_PL
dc.typePhD/Doctoral Dissertationpl_PL
dc.page.number309pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Filozoficzno-Historyczny, Instytut Pedagogiki i Psychologiipl_PL
dc.dissertation.reviewerPolny, Roman
dc.date.defence1973


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record