Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorGarcarek, Agnieszka
dc.date.accessioned2013-07-18T09:46:32Z
dc.date.available2013-07-18T09:46:32Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn1505-9057
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/2484
dc.description.abstractThe private media have initiated many changes and triggered competition for audiences. One of the changes adjusting the radio to the audiences’ preferences. This article provides a definition of the main radio forms, based on examples of the Polish commercial radio stations.en
dc.description.abstractPowstanie prywatnego sektora medialnego zapoczątkowało szereg zmian i proces wzajemnej konkurencji o audytorium. Jedną z nich stało się formatowanie stacji, czyli dopasowanie oferty nadawców do określonych potrzeb i preferencji odbiorców. Artykuł poświęcony został definicji formatu radiowego, charakterystyce poszczególnych formatów na przykładzie polskich komercyjnych rozgłośni, które je realizują.pl
dc.description.sponsorshipPublikacja dofinansowana przez WydziaŁ FilologiCzny UŁpl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherPrimum Verbumpl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica;3
dc.titleRealizacje muzycznych formatów stacji radiowych na polskim rynku medialnympl_PL
dc.title.alternativeMaterialisations of the music radio formats in the Polish mediaen
dc.typeArticleen
dc.page.number182-188
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki
dc.relation.volume17


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord