Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorStopczyńska, Kinga
dc.contributor.editorGrzegorczyk, Wojciech
dc.date.accessioned2017-12-19T09:19:33Z
dc.date.available2017-12-19T09:19:33Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationStopczyńska K., Wykorzystanie działań Corporate Social Responsibility (CSR) w kreowaniu lojalności klienta, [w:] Grzegorczyk W., (red.), Marketing w obliczu nowych wyzwań rynkowych. Księga jubileuszowa z okazji 70-lecia Profesora Gregora, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013, s. 43-55, doi: 10.18778/7969-046-6.06pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-046-6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/23653
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofGrzegorczyk W., (red.), Marketing w obliczu nowych wyzwań rynkowych. Księga jubileuszowa z okazji 70-lecia Profesora Gregora, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013;
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectCorporate Social Responsibilitypl_PL
dc.subjectlojalność klientapl_PL
dc.titleWykorzystanie działań Corporate Social Responsibility (CSR) w kreowaniu lojalności klientapl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2013pl_PL
dc.page.number43-55pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania, Katedra Marketingu, 90-237 Łódź, ul. Matejki 22/26pl_PL
dc.referencesAniszewska G., CSR a kultura organizacyjna, „Marketing i Rynek” 2010, nr 12pl_PL
dc.referencesDąbrowska A., Janoś-Kresło M., Etyka działalności przedsiębiorstw a etyka postępowania konsumenta, „Marketing i Rynek” 2012, nr 1pl_PL
dc.referencesFonfara K., Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw, PWE, Warszawa 1999pl_PL
dc.referencesGrey A.A., Skildum-Reid K., The Sponsor’s Toolkit, McGraw-Hill Australia Pty Ltd, Roseville 2001pl_PL
dc.referencesNowińska E., Sponsoring trwały i dojrzały, „Press” 1999, nr 1pl_PL
dc.referencesOtfinowski J., Po szczeblach drabiny lojalności, „Marketing Serwis” 1999, nr 6pl_PL
dc.referencesZachara M., CRM i nowoczesny marketing, „Modern Marketing” 2000, nr 3pl_PL
dc.referenceshttp://www.asbiznesu.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=51& Itemid=72pl_PL
dc.referenceshttp://www.CRMGuru.compl_PL
dc.referenceshttp://www.csrinfo.org/pl/wiadomosci/informacje-prasowe/4463-znamy-wynikivii- edycji-rankingu-odpowiedzialnych-firmpl_PL
dc.referenceshttp://www.grupazywiec.pl/csr/definicje-csr.htmlpl_PL
dc.referenceshttp://www.masterplan.com.plpl_PL
dc.referenceshttp://www.pl.wikipedia.org/wiki/Spo%C5%82eczna_odpowiedzialno%C5%9B %C4%87_biznesupl_PL
dc.referenceshttp://www.zywiec-zdroj.pl/#/4X0Xpl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-046-6.06


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska