Toggle navigation
polski
English
polski
polski
English
Zaloguj
Toggle navigation
Filtruj według: tematu
Repozytorium UŁ
Czasopisma naukowe | Scientific Journals
Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne
Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne 2017, Tom 4, Numer 1
Filtruj według: tematu
Repozytorium UŁ
Czasopisma naukowe | Scientific Journals
Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne
Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne 2017, Tom 4, Numer 1
Filtruj według: tematu
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Szukaj w Repozytorium
W tej kolekcji
Przeglądaj
Całe Repozytorium
Zbiory i kolekcje
Daty wydania
Autorzy
Tytuły
Tematy
Ta kolekcja
Daty wydania
Autorzy
Tytuły
Tematy
Moje konto
Zaloguj
Zarejestruj
Filtruj według: tematu
Wyników na stronę:
5
10
20
40
60
80
100
update
Wyświetlanie pozycji 31-130 z 18
5
10
20
40
60
80
100
biograficzne uczenie się (1)
biographical experience (1)
biographical learning (1)
biographical method (1)
biographical study (1)
cryptoautobiography (1)
córka (1)
daughter (1)
democracy (1)
demokracja (1)
dialogic conversation (1)
dissimilarity (1)
dorastanie (1)
doświadczenie biograficzne (1)
dziedziny badań jakościowych (1)
dzienniki Haliny Semenowicz (1)
educational research (1)
edukacja dorosłych (1)
emerytura (1)
empirical studies (1)
ethnography (1)
ethnography of life (1)
etnografia (1)
etnografia życia (1)
father (1)
feminist methodology (1)
fields of qualitative research (1)
growing-up (1)
Halina Semenowicz’s diaries (1)
historia pedagogiki i badań jakościowych (1)
history of pedagogy and qualitative research (1)
Humanities and Social Sciences as cultural heritage (1)
humiliation (1)
identity (1)
inność/odmienność (1)
integenerational relations (1)
Iwona Kabzińska (1)
jakościowe metody w edukacji (1)
kariera w szkole (1)
kontakty więźniów z rodziną (1)
kryptoautobiografia (1)
kształcenie zawodowe (1)
kształtowanie (Bildung) (1)
learning from one’s own biography (1)
longitudinal study (1)
memory (1)
metafora (1)
metaphor (1)
metoda biograficzna (1)
metodologia feministyczna (1)
nadwrażliwość (1)
narracja (auto)biograficzna (1)
narracyjne uczenie się (1)
narration (1)
narration structures (1)
narrative learning (1)
narrative learning theory (1)
nauka jako dziedzictwo kulturowe (1)
nawrócenie religijne więźniów (1)
nierówność społeczna (1)
odrzucenie (1)
offenders’ family relationships (1)
ojciec (1)
pamięć (1)
podejście auto/biograficzne (1)
politicization (1)
polityzacja (1)
praca społeczna (1)
professional activity (1)
przejście ze szkoły do pracy (1)
punkty zwrotne (1)
qualitative methods in education (1)
racism (1)
rasizm (1)
recognition of the experience (1)
recydywiści (1)
refleksyjność (1)
refleksywność (1)
rejection (1)
relacje międzypokoleniowe (1)
religious conversion (1)
repeat offenders (1)
retirement (1)
rozmowa dialogiczna (1)
rozpoznawanie doświadczeń (1)
school (1)
school careers (1)
school-to-work transition (1)
signs of the connection to the work and life of Helena Radlińska and Kazimiera Zawistowicz-Adamska (1)
social inequality (1)
social work (1)
struktury narracyjne (1)
students’ typology (1)
supersensitivity (1)
szkoła (1)
teoria narracyjnego uczenia się (1)
terapia uzależnień w więzieniu (1)
tożsamość (1)
tropy związków z twórczością i życiem Heleny Radlińskiej i Kazimiery Zawistowicz-Adamskiej (1)
turning points (1)