dc.contributor.author | Kuziara, Władysław | |
dc.date.accessioned | 2017-07-13T08:30:25Z | |
dc.date.available | 2017-07-13T08:30:25Z | |
dc.date.issued | 1968 | |
dc.identifier.other | Rps1574 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/22228 | |
dc.description.abstract | W pracy został przedstawiony projekt modernizacji nauczania w rzemiośle. W proponowanym
nauczaniu chodzi szczególnie o łączenie teorii z praktyką w bieżącej produkcji warsztatowej. W codziennej nauce zawodu w warsztacie, młody rzemieślnik ma poznawać umiejętności zawodowe w powiązaniu z wiadomościami z technologii, materiałoznawstwa, maszynoznawstwa, rysunku zawodowego itp. w skorelowanym procesie z wiadomościami matematyczno-przyrodniczymi. Według koncepcjii autora nauka teorii zawodowej i praktyki odbywałaby się w warsztacie mistrza-rzemiślnika, który po spełnieniu pewnych warunków byłby nauczycielem zawodu. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.subject | nauczanie | pl_PL |
dc.subject | rzemiosło | pl_PL |
dc.subject | doskonalenie | pl_PL |
dc.title | Badania nad unowocześnieniem nauczania w rzemiośle poprzez łączenie teorii z praktyką | pl_PL |
dc.type | PhD/Doctoral Dissertation | pl_PL |
dc.page.number | 238 | pl_PL |
dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Łódzki, Wydział Filozoficzno-Historyczny | pl_PL |
dc.date.defence | 1968 | |