Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKuziara, Władysław
dc.date.accessioned2017-07-13T08:30:25Z
dc.date.available2017-07-13T08:30:25Z
dc.date.issued1968
dc.identifier.otherRps1574
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/22228
dc.description.abstractW pracy został przedstawiony projekt modernizacji nauczania w rzemiośle. W proponowanym nauczaniu chodzi szczególnie o łączenie teorii z praktyką w bieżącej produkcji warsztatowej. W codziennej nauce zawodu w warsztacie, młody rzemieślnik ma poznawać umiejętności zawodowe w powiązaniu z wiadomościami z technologii, materiałoznawstwa, maszynoznawstwa, rysunku zawodowego itp. w skorelowanym procesie z wiadomościami matematyczno-przyrodniczymi. Według koncepcjii autora nauka teorii zawodowej i praktyki odbywałaby się w warsztacie mistrza-rzemiślnika, który po spełnieniu pewnych warunków byłby nauczycielem zawodu.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectnauczaniepl_PL
dc.subjectrzemiosłopl_PL
dc.subjectdoskonaleniepl_PL
dc.titleBadania nad unowocześnieniem nauczania w rzemiośle poprzez łączenie teorii z praktykąpl_PL
dc.typePhD/Doctoral Dissertationpl_PL
dc.page.number238pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Filozoficzno-Historycznypl_PL
dc.date.defence1968


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord