Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWalewska, Agnieszka Maria
dc.contributor.editorCzajkowska, Maria
dc.contributor.editorMalarski, Maciej
dc.date.accessioned2016-06-09T16:16:30Z
dc.date.available2016-06-09T16:16:30Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationA. M. Walewska, Współczesna komunikacja marketingowa w środowisku Web 2.0. Potencjał wirusa i mediów społecznościowych we wspólnym budowaniu wartości konsumenckiej, [w:] Funkcjonowanie e-biznesu. Zasoby, procesy, technologie, red. M. Czajkowska, M. Malarski, ser. „Zarządzanie”, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015, s. 159–169.pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/18300
dc.descriptionW obecnych warunkach intensywnego rozwoju nowoczesnych technologii funkcjonowanie przedsiębiorstw zyskało nowe cechy i możliwości. Technologie obliczeniowe i elektronicznej wymiany informacji wielorako wpływają na sposoby działania firm. Z jednej strony stanowią narzędzia pomocne do usprawniania pracy przedsiębiorstw, z drugiej zaś mogą być podstawą do tworzenia nowych przedsięwzięć biznesowych. Wnioski zawarte w monografii ukazują konieczność pogłębiania wiedzy na temat zastosowania nowych technologii w zarządzaniu przedsiębiorstwem na wielu polach jego działalności. Uświadomienie sobie szans i zagrożeń, które pojawiają się wraz z nimi zwiększa możliwości firm w walce konkurencyjnej.pl_PL
dc.description.abstractIn era of information technology the customer has always been the starting point. But this principle gradually becomes outdated with the increasing awareness of the potential of his ideas and social values. Therefore, the main task of today's marketers are not only building relationships with consumers. The more important is to respond to social problems, emotional and spiritual issues and stimulate a consumer activity. In this article will be characterized marketing 3.0 concept, including cultural marketing which is a response to the emotional needs of stakeholders. Moreover, it will be presented a subject of viral and non-standard potential use of social media – a fundamental tool for participation in the creation of value according to the concept of marketing 3.0.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartof„Funkcjonowanie e-biznesu. Zasoby, procesy, technologie”, red. M. Czajkowska, M. Malarski, ser. „Zarządzanie”, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015;
dc.titleWspółczesna komunikacja marketingowa w środowisku Web 2.0. Potencjał wirusa i mediów społecznościowych we wspólnym budowaniu wartości konsumenckiejpl_PL
dc.title.alternativeContemporary marketing communication in Web 2.0 environment. The potential of viral marketing and social media in a common building of a consumer valuepl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Agnieszka Maria Walewska, Łódź 2015, © Copyright for this edition by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2015pl_PL
dc.page.number[159]–169pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationWydział Filologiczny, Uniwersytet Łódzki.pl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8088-106-8
dc.referencesBosman J. (2012), After 244 Years, Encyclopaedia Britannica Stops the Presses, Media Decoder (blog), New York Times.pl_PL
dc.referencesBrzustewicz P. (2014), Marketing 3.0 – nowe podejście do tworzenia wartości, „Marketing i Rynek”, nr 2.pl_PL
dc.referencesGawroński S. (2013), Pozabiznesowe obszary wykorzystywania komunikacji marketingowej w warunkach polskich: wybrane aspekty, Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR, Warszawa.pl_PL
dc.referencesHatalska N. (2014), Cząstki przyciągania, Helion, Gliwice.pl_PL
dc.referencesHowe J., The rise of crowdsourcing. „Wired”, http://www.wired.com/wired/archive/14.06/crowds.html, (data dostępu 5.09.2015).pl_PL
dc.referenceshttp://muzeum.wieliczka.pl/komory-aleksandrowice-ii/.pl_PL
dc.referenceshttps://pl.wikipedia.org/wiki/Prosument.pl_PL
dc.referenceshttps://pl.wikipedia.org/wiki/Kumpel_z_Przesz%C5%82o%C5%9Bci._1944_Live.pl_PL
dc.referenceshttps://polakpotrafi.pl/profil/karola-czarnecka.pl_PL
dc.referenceshttps://polakpotrafi.pl/profil/karola-czarnecka. Kamel M., Stefanik M. (2013), Muzea i wystawy interaktywne w Polsce – współczesna atrakcja turystyczna, „Turystyka Kulturowa”, vol. 8.pl_PL
dc.referencesKotler Ph. (2010), Marketing 3.0, MT Biznes, Warszawa.pl_PL
dc.referencesOn Board Pr, San Markos (2009), CASE STUDY: San Markos: kumpel z przeszłości. 1944 Live, „Marketing w Praktyce”, nr 12, (http://marketing.org.pl/archiwum/index.php/go=2/act=2/aid=m4b1bf9c396278).pl_PL
dc.referencesToffler A. (1980), The Third Wave, Bantam Books, New York.pl_PL
dc.referencesWalewska A. (2014), Nowe trendy w promocji. Potencjał ambientu i nowych mediów, [w:] Krzysztofek A. (red.), Zarządzanie i marketing, AT Wydawnictwo, Kraków.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8088-106-8.15


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord