Show simple item record

dc.contributor.authorThomas, Michael
dc.date.accessioned2016-04-11T12:16:53Z
dc.date.available2016-04-11T12:16:53Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/17765
dc.description.abstractW konkurencyjnym otoczeniu biznesu nowi członkowie Unii Europejskiej są świadomi potrzeby adaptacji ich umiejętności zarządzania nie tylko do przyjętych standardów, ale także publicznej odpowiedzialności. W tym świetle na szczególne podkreślenie zasługuje potrzeba oceny wydajności i efektywności działań marketingowych, w które inwestowane są coraz to większe środki finansowe. Autor w artykule podejmuje próbę oceny możliwości pomiaru czynników wpływających na wartość dodawaną przez marketing. Podkreśla także znaczenie wskaźników marketingowych i ich rolę w ocenie produktywności działań marketingowych.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;195
dc.titleAccountability and Responsibility In the Management of Marketing in the New (European) Economiespl_PL
dc.title.alternativeOdpowiedzialność marketingu w warunkach Nowej Gospodarkipl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2005pl_PL
dc.page.number5-12pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniversity of Strathclyde, Glasgow (Scotland)pl_PL
dc.referencesAmbler T., Puntoni S. (2003), Measuring Performance, [in:] Marketing Changes, S. Hart (ed.), Thomson Learning, London, Ch. 15.pl_PL
dc.referencesDavidson J. H. (1999), Transforming the value of company reports through marketing measurement, “Journal of Marketing Management", vol. 15, Issue 8, p. 757.pl_PL
dc.referencesGalbraith J. K. (2004), The Economics of Innocent Fraud: Truth for Our Time, Allen Lane, London.pl_PL
dc.referencesKaplan R., Norton D. (1996), Using the balanced scorecard as a strategic management system, “Harvard Business Review”, January/February, vol. 74. Issue 1. p. 75.pl_PL
dc.referencesManufacturing - the Marketing Solution (1995), The Chartered Institute of Marketing, Cookham (U.K.)pl_PL
dc.referencesMeasuring Marketing Performance: Results of Council Survey (2001), Marketing Leadership Council, Washington D.C.pl_PL
dc.referencesResearch Priorities: A Guide for Research Programmes and Procedures (2000-2002) (2000), Marketing Science Institute, Cambridge (MA).pl_PL
dc.referencesThomas M. J. (2000), Marketing Performance Measurement: Directions for Development, “Journal of Targeting, Measuring and Analysis for Marketing”, vol. 9, No. 1, p. 70-91.pl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record