Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKaczorowska, Anna
dc.date.accessioned2016-01-29T11:53:32Z
dc.date.available2016-01-29T11:53:32Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.isbn978-83-60901-27-4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/16820
dc.description.abstractCelem artykułu jest przedstawienie jakie inicjatywy zostały podjęte przez polską administrację publiczną na drodze do udostępniania dla swoich klientów kolejnych e-usług i wskazanie, że oferowanie coraz szerszego ich wachlarza jest następstwem zaimplementowania nowej formy zarządzania – poprzez projekty do tego sektora. Ze względu na fakt, że wszystkie jednostki administracji publicznej funkcjonują w oparciu o odpowiednie akty prawne, to w artykule wymienione zostały te, bez których e-działalność urzędów nie byłaby możliwa. Udostępnianie, poprzez projekty informatyczne, nowych e-usług w Polsce wzrasta, ale nie jest równie szybkie jak w innych państwach Unii Europejskiej i dlatego we wnioskach zwrócono uwagę na pewne zjawiska i zawarto praktyczne wskazówki i zalecenia dla usprawnienia realizacji takich przedsięwzięć.pl_PL
dc.description.sponsorshipPublikacja sfinansowana ze środków Urzędu Marszałkowskiego w Łodzipl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherUrząd Marszałkowski Województwa Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofInnowacje 2011. Nowoczesna administracja Województwa Łódzkiego;
dc.subjectWrota Polskipl_PL
dc.subjecte-governmentpl_PL
dc.subjecte-usługapl_PL
dc.subjectePUAPpl_PL
dc.subjectprojekt informatycznypl_PL
dc.subjectaudyt informatycznypl_PL
dc.titlePolskie e-usługi jako wynik zarządzania poprzez projekty w sektorze administracji publicznejpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holderAnna Kaczorowskapl_PL
dc.page.number41-50pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania, Katedra Informatykipl_PL
dc.referencesKomitet Badań Naukowych, Ministerstwo Łączności, Cele i kierunki rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsce, http://kbn.icm.edu.pl/cele/index1.html, 28 listopada 2000 r.pl_PL
dc.referencesMinisterstwo Gospodarki, ePolska Plan działań na rzecz rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsce na lata 2001-2006, http://www.kbn.gov.pl/cele/epolska.html, 11 września 2001 r.pl_PL
dc.referencesMcKinsey & Company, Wrota wstępna koncepcja projektu, http://www.informatyzacja.gov.pl/_d/documents/wrota. pdf, 11 grudnia 2002 r.pl_PL
dc.referencesKuniszewski S., Cyfrowe wrota regionu, IT w administracji, 2011, 02, str. 56-59pl_PL
dc.referencesUstawa o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. nr 64, poz. 565 ze zm.)pl_PL
dc.referencesRozporządzenie Rady Ministrów w sprawie Planu Informatyzacji Państwa na rok 2006 (Dz. U. z dnia 18 sierpnia 2006 r.)pl_PL
dc.referencesKaczorowska A., IT w polskiej administracji publicznej czyli krajowy i światowy e-government, w: Komputerowo zintegrowane zarządzanie, tom I; Knosala R.; Opole 2010, str. 607-608.pl_PL
dc.referencesRozporządzenie Rady Ministrów w sprawie Planu Informatyzacji Państwa na rok 2006 (Dz. U. z dnia 18 sierpnia 2006 r.)pl_PL
dc.referencesOrłowski J., ePUAP po liftingu, IT w administracji, 2011, 02, str. 54pl_PL
dc.referencesKaczorowska A., Elektroniczna administracja, w: Społeczeństwo informacyjne, Papińska-Kacperek J., Warszawa 2008pl_PL
dc.referencesKaczorowska A., Audyt i kontrole systemów teleinformatycznych oraz projektów IT w sektorze administracji publicznej, w: Komputerowo zintegrowane zarządzanie, tom I, Knosala R.; Opole 2011pl_PL
dc.referencesKaczorowska A., Papińska-Kacperek J., Polskie e-usługi w roku nowelizacji ustawy o informatyzacji administracji publicznej, w: Współczesne systemy informatyczne i ich zastosowania, Kapczyński A., Smugowski S., Katowice 2010pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord