Show simple item record

dc.contributor.authorRuitenberg, A. A.
dc.contributor.authorTabak, A. M.
dc.date.accessioned2015-10-15T05:40:45Z
dc.date.available2015-10-15T05:40:45Z
dc.date.issued1982
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/12476
dc.description.abstractW artykule zaprezentowano wyniki badań nad związkami istniejącymi między postępowaniem konsumenta a wielkością i rozmieszczeniem sieci handlowej w dużych centrach niektórych miast holenderskich (Rotterdam, Amsterdam, Haga). W oparciu o przeprowadzone badania empiryczne wyodrębniono i wyspecyfikowano czynniki, zwłaszcza o charakterze przestrzennym i socjodemograficznym, które w istotny sposób wpływają na zróżnicowanie postępowania konsumentów w zależności od dyslokacji detalicznej sieci handlowej w dużych aglomeracjach miejskich.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;17
dc.titleConsumer Behaviour, Shops and City Centrespl_PL
dc.title.alternativePostępowanie konsumenta i sieć handlowa a centra miejskiepl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.rights.holderUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.page.number223-238pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationThe Netherlands Economic Institute Rotterdam (The Netherlans)pl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record