Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWitkowski, Janusz
dc.date.accessioned2015-10-12T07:50:31Z
dc.date.available2015-10-12T07:50:31Z
dc.date.issued1982
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/12435
dc.description.abstractW artykule podjęto próbę przedstawienia zależności jakie zachodzą między poszczególnymi środkami promocji a funkcjonowaniem kanałów dystrybucji. Te zależności przedstawiono jako konsekwencję przywiązywania coraz większej uwagi do zaspokajania potrzeb potencjalnych nabywców na rynku. W tym kontekście przedstawiono związki komplementarne i substytucyjne promocji z kanałami dystrybucji, jako ważnego składnika przyjętej strategii postępowania na określonym rynku. W rozważaniach wskazano na zależność stosowanych środków promocji od fazy cyklu życia produktu i sezonów handlowych, rolę ogniw kanałów dystrybucji jako ważnego komponenta promocji oraz współzależność polityki cen z środkami popierania sprzedaży.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;17
dc.titleRelationship Between Promotion and Distribution Channelspl_PL
dc.title.alternativeZależność między promocją a kanałami dystrybucjipl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.rights.holderUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.page.number95-106pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationInstitute of Marketing, University of Łódź (Poland)pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord