Show simple item record

dc.contributor.authorSztucki, Tadeusz
dc.date.accessioned2015-10-12T07:23:27Z
dc.date.available2015-10-12T07:23:27Z
dc.date.issued1982
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/12416
dc.description.abstractWychodząc z określonych przesłanek i regulatorów mechanizmu rynkowego w warunkach rynku sprzedawcy i rynku nabywcy autor skoncentrował w artykule swoją uwagę nad problematyką budowy struktury kanałów rynku oraz nad, funkcjonalną i organizacyjną integracją kanałów rynku wraz z teoretycznymi modelami owej integracji. Mechanizmy funkcjonowania kanałów rynku autor rozpatruje w ścisłym związku z systemem i procesami zarządzania gospodarką narodową i jej podmiotami w warunkach polskich. Analizuje również zagadnienie międzynarodowej integracji kanałów opartej na funkcjonujących w krajach wspólnoty socjalistycznej — organizacjach gospodarczych.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;17
dc.titleFoundations and Functioning Mechanism of Market Channelspl_PL
dc.title.alternativePodstawy tworzenia i mechanizm funkcjonowania kanałów rynkupl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.rights.holderUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.page.number169-184pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationInstitute of Domestic Trade and Services, Warszawa (Poland)pl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record