Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica nr 017/1982: Recent submissions
Now showing items 21-28 of 28
-
Evaluation of Retail System
(Uniwersytet Łódzki, 1982)W artykule autor zaprezentował wyniki swoich badań poświęconych ocenie rozwoju szwedzkiego handlu detalicznego. Szczególnym przedmiotem zainteresowania autora był wpływ polityki finansowej państwa na kierunki rozwoju ... -
Systems of Steering the Market and Its Channels
(Uniwersytet Łódzki, 1982)W artykule autorzy skoncentrowali swoją uwagę nad systemem zarządzania i dystrybucji jako podstawowej determinanty kanałów rynkowych. Problem ten związany jest immanentnie z systemem sterowania rynkiem i jego kanałami. Autorzy ... -
Distribution Channels as a Tool of Marketing Policy
(Uniwersytet Łódzki, 1982)Wychodząc z analizy społecznego i ekonomicznego sensu dystrybucji i wszystkich użyteczności pojawiających się w tym procesie, autor dokonał szerokiego omówienia pojęcia kanału dystrybucji, jego roli a zwłaszcza wymogów ... -
Business Policy and Distribution
(Uniwersytet Łódzki, 1982)Wychodząc z analizy polityki przedsiębiorstwa autor definiuje ją ostatecznie jako konkretny wyraz systemu celów, które przedsiębiorstwo zamierza osiągnąć, wyróżniając kilka tzw. subsfer polityki przedsiębiorstwa wliczając ... -
Market Structure and Co-Operation of Economic Subject
(Uniwersytet Łódzki, 1982)W artykule skoncentrowano uwagę na trzech grupach problemów, a mianowicie: 1) podział pracy i współdziałanie podmiotów gospodarczych, 2) monopol i współdziałanie oraz 3) rynek sprzedawcy i współdziałanie. Autor dokonał ... -
Editorial Note/Nota redakcyjna
(Uniwersytet Łódzki, 1982) -
Foundations and Functioning Mechanism of Market Channels
(Uniwersytet Łódzki, 1982)Wychodząc z określonych przesłanek i regulatorów mechanizmu rynkowego w warunkach rynku sprzedawcy i rynku nabywcy autor skoncentrował w artykule swoją uwagę nad problematyką budowy struktury kanałów rynku oraz ... -
Co-Operation and Conflict in Distribution Channels
(Uniwersytet Łódzki, 1982)W artykule poddano analizie zakres i formy współpracy przedsiębiorstw przemysłowych i handlowych w oparciu o przesłanki teoretyczne oraz na podstawie badań empirycznych przeprowadzonych w przedsiębiorstwach przemysłowych i ...