Search
Now showing items 1-5 of 5
Programmatic buying a efektywność reklamy internetowej w Polsce
(2020)
Obszarem badawczym niniejszej rozprawy był wpływ nowych technologii na
marketing, jej przedmiot zaś stanowił technologia programmatic buying. Celem pracy była ocena
wpływu wykorzystania tej technologii na efektywność ...
Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji zespołowych – metody i narzędzia
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)
Celem rozdziału jest przedstawienie metodyki zespołowego rozwiązywania problemów. Skuteczne podejmowanie decyzji rozpoczyna się od zidentyfikowania natury problemu, by na tej podstawie dobrać sposób pracy nad przygotowaniem ...
System wynagradzania – wybrane aspekty pomiaru efektywności
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)
System wynagradzania jest jednym z najważniejszych składowych motywacji w przedsiębiorstwach. Prawidłowo zbudowany przyczynia się do właściwej aktywności pracowników, ukierunkowanej na realizację celów przedsiębiorstwa, ...
Atrybuty doskonałości organizacji
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)
The concept of organizational excellence was synthesized in the study. Classification of attributes of excellence was proposed, taking into account its two dimensions – functioning and result. Five attributes were described: ...
Kontekstowość ocen sprawności organizacji
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)
The contextual approach is a research method that is becoming increasingly popular in social sciences. The aim of this paper is to analyze the theoretical achievements related to the interpretation of assessment of the ...