• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Szukaj 
  •   Repozytorium UŁ
  • Wydział Zarządzania | Faculty of Management
  • Szukaj
  •   Repozytorium UŁ
  • Wydział Zarządzania | Faculty of Management
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTen zbiórDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Odkryj

AutorCzajkowska, Maria (2)Bednarska-Wnuk, Izabela (1)Biesaga-Słomczewska, Elżbieta Jadwiga (1)Bieńkowska, Jolanta (1)Bieńkowska, Jolanta (1)Chmielewska-Muciek, Dorota (1)Czajkowska, Maria (1)Iwińska-Knop, Krystyna (1)Januszkiewicz, Katarzyna (1)Kabalski, Przemysław (1)... zobacz więcejTemat
kultura organizacyjna (14)
organizational culture (2)rachunkowość zarządcza (2)struktura organizacyjna (2)Apple Inc. (1)case study (1)competitiveness (1)funkcje kultury organizacyjnej (1)globalizacja (1)globalny zasięg (1)... zobacz więcejData wydania2016 (4)2012 (3)2019 (2)2020 (2)2013 (1)2015 (1)2017 (1)Has File(s)Yes (14)

Szukaj

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-10 z 14

  • Opcje sortowania:
  • Znaczenie
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Kulturowe uwarunkowania innowacyjnego wizerunku organizacji na przykładzie firmy Apple Inc. 

Woźniak, Jan Fabian (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Celem rozdziału jest dokonanie analizy innowacyjnego wizerunku firmy Apple Inc. i pokazanie jaki wpływ na jego kreowanie miała tożsamość organizacji, kultura korporacyjna oraz przywództwo Steve’a Jobsa. W opracowaniu opisane ...
Thumbnail

Kultura organizacyjna jako determinanta funkcjonowania kreatywnych zespołów 

Ziębicka, Kaja (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Problematyka rozdziału dotyczy zagadnienia kultury organizacyjnej, pracy zespołowej oraz kreatywności. Część teoretyczna oparta została na źródłach literaturowych, miała na celu określenie cech zespołów zdolnych do generowania ...
Thumbnail

Kultura organizacyjna małych przedsiębiorstw działających na międzynarodowym rynku 

Chmielewska-Muciek, Dorota (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
Artykuł zawiera prezentację wyników badań mających na celu zidentyfikowanie kultury organizacyjnej małych przedsiębiorstw działających na międzynarodowym rynku. Diagnoza kultury organizacyjnej została oparta na wartościach ...
Thumbnail

Społeczno-kulturowe czynniki rozproszenia władzy w uczelniach publicznych (na przykładzie uczelni łódzkich) 

Czajkowska, Maria (2015-10-27)
Ostatnie lata przyniosły kolejne zmiany ustrojowe i społeczne, które wymuszają dostosowywanie się organizacji do realiów, w których przyszło im funkcjonować. Pojawiła się więc potrzeba zmian w zakresie kształtowania kultury ...
Thumbnail

Struktura i uwarunkowania rachunkowości zarządczej w przedsiębiorstwie produkcyjnym wykorzystującym koncepcję lean management 

Rojek, Dariusz (2016)
Celem rozprawy było rozpoznanie metod wdrożonych do systemu rachunkowości zarządczej w przedsiębiorstwie stosującym lean management, zbadanie uwarunkowań funkcjonowania tego systemu, jego struktury i organizacji oraz ...
Thumbnail

Ewolucja zarządzania. Dyktat struktury, strategii i kultury 

Bieńkowska, Jolanta; Sikorski, Czesław (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
Thumbnail

Wybrane problemy stosowania Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej w Polsce. Organizacja, kultura, osobowość, język 

Kabalski, Przemysław (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012)
Thumbnail

Kluczowe obszary zmian organizacji jutra 

Januszkiewicz, Katarzyna ORCID; Bednarska-Wnuk, Izabela; Czajkowska, Maria; Kołodziejczak, Małgorzata; Michalak, Joanna Malgorzata; Świątek-Barylska, Ilona; Zalewska-Turzyńska, Magdalena ORCID (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012)
Thumbnail

Przeobrażenia kultury organizacyjnej 

Czajkowska, Maria (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012)
Thumbnail

Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji 

Biesaga-Słomczewska, Elżbieta Jadwiga; Iwińska-Knop, Krystyna (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)
Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany ...
  • 1
  • 2

Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności
 

 


Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności