Search
Now showing items 1-10 of 33
Rodzaje badań marketingowych i obszary ich wykorzystania w handlu elektronicznym
(Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Wiedzą, 2004)
Badania marketingowe dotyczące Internetu można dzielić stosując podobne (bądź te same) kryteria jak w przypadku podziałów dotyczących badań tradycyjnych. Można też klasyfikować je wykorzystując zdobycze ostatnich lat, tak ...
Wartość godziwa – narzędzie pomiaru ekonomicznego aktywów w rachunkowości
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2009)
Sprawozdawczość przepływów pieniężnych - krytyczna ocena i propozycja modelu
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2008)
Rachunkowość na rzecz ochrony środowiska a proces tworzenia wartości przedsiębiorstwa
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2009)
Stymulacyjna funkcja rachunkowości w kształtowaniu wartości przedsiębiorstwa
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2009)
Analityczna funkcja sprawozdania finansowego w identyfikacji i pomiarze nośników wartości przedsiębiorstwa
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2009)
Głównym celem rozdziału jest prezentacja użyteczności analitycznej funkcji sprawozdania finansowego w pomiarze i kształtowaniu nośników wartości przedsiębiorstwa. Na początku zdefiniowano wartość przedsiębiorstwa oraz ...
Czy wynik całościowy jest potrzebny rynkowi kapitałowemu?
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2009)
Celem rozdziału było udzielenie odpowiedzi na pytanie o uzasadnienie oraz konsekwencje dla rynku kapitałowego zmian w zakresie ujawniania wyniku finansowego zawartych w MSR 1 „Prezentacja sprawozdań finansowych”, wchodzących ...
Znaczenie informacji niefinansowych w rocznych raportach spółek
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2009)
Celem publikacji jest zwrócenie uwagi na istotne znaczenie informacji niefinansowych ujawnianych przez spółki w rocznych raportach. W rozdziale przedstawiono różne definicje informacji niefinansowych oraz ich przykłady. ...
Wierny i rzetelny obraz sytuacji majątkowo-finansowej przedsiębiorstwa w upadłości
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2009)
Upadłość przedsiębiorstwa powinna być identyfikowana na podstawie informacji płynących z systemu rachunkowości. Jest to przede wszystkim związane z koniecznością przeprowadzenia wyceny aktywów upadłego przedsiębiorstwa i ...