• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Szukaj 
  •   Repozytorium UŁ
  • Wydział Zarządzania | Faculty of Management
  • Szukaj
  •   Repozytorium UŁ
  • Wydział Zarządzania | Faculty of Management
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTen zbiórDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Odkryj

Autor
Gregor, Bogdan (6)
Łaszkiewicz, Anna (3)Grzegorczyk, Małgorzata (1)Kaczorowska-Spychalska, DOMINIKA (1)Kalińska-Kula, Magdalena (1)Stawiszyński, Marcin (1)Trzmielak, Dariusz (1)TematB2B (1)B2B marketplaces (1)badania marketingowe (1)blog (1)blogi indywidualne (1)blogi korporacyjne (1)działalność naukowo-badawcza uczelni (1)e-biznes (1)e-business (1)e-marketplace (1)... zobacz więcejData wydania2010 - 2016 (3)2003 - 2009 (3)Has File(s)Yes (6)

Szukaj

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-6 z 6

  • Opcje sortowania:
  • Znaczenie
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

E-MARKETPLACES - TAXONOMY OF MODELS 

Łaszkiewicz, Anna; Gregor, Bogdan ORCID (Wydawnictwo Uniwesytetu Gdańskiego, 2003)
The deployment of B2B eMarketplaces, is enabling a more efficient and frictionless flow of information, goods, services and payments between businesses. By building liquidity and addressing inefficiencies in B2B supply ...
Thumbnail

The success factors of B2B e-markets 

Łaszkiewicz, Anna; Gregor, Bogdan ORCID (Gdańsk University of Technology, 2003)
The concept of B2B e-marketplaces has undergone fundamental transformations during recent years. The B2B e-commerce expectations have changed from euphoria to scepticism or even pessimism. According to Deloitte research ...
Thumbnail

Blogi w procesie komunikacji marketingowej 

Gregor, Bogdan ORCID; Kaczorowska-Spychalska, Dominika ORCID (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
Rozważania zawarte w pracy oparto na źródłach wtórnych i pierwotnych. Wykorzystano obszerną literaturę przedmiotu dotyczącą implikacji nowych technologii informatycznych i telekomunikacyjnych w biznesie, problematyki mediów ...
Thumbnail

Obszary generowania wartości przez wirtualne platformy wymiany handlowej w sektorze B2B na tle doświadczeń operatorów platform w Polsce 

Gregor, Bogdan ORCID; Łaszkiewicz, Anna; Stawiszyński, Marcin (Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Wiedzą, 2009)
The aim of the article is to present selected results from the research project conducted in 2007-2008 by authors. The main point of the research project was to assess and empirically verify a possibility of value creating ...
Thumbnail

Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich 

Gregor, Bogdan ORCID; Kalińska-Kula, Magdalena ORCID (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Thumbnail

Transfer wiedzy i technologii z organizacji naukowo-badawczych do przedsiębiorstw 

Trzmielak, Dariusz; Grzegorczyk, Małgorzata; Gregor, Bogdan ORCID (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)

Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności
 

 


Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności