Książki/Rozdziały | Books/Chapters: Recent submissions
Now showing items 281-300 of 710
-
Zastosowanie innowacyjnych źródeł energii jako element budowania przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwach z branży TSL na przykładzie projektu energetycznego zaprojektowanego dla FM Logistics
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)Działania na rzecz środowiska stają się obecnie wyznacznikiem nowoczesnej firmy, która chcąc się rozwijać poszukuje sposobów na ograniczanie swojego negatywnego wpływu. Branża TSL jest jedną z tych, w których oddziaływanie ... -
Współpraca producentów z dostawcami w rozwoju innowacji – wyniki badań
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)Rozwój innowacji jest elementem wartości dostarczanej w procesach zakupów i zarządzania relacjami z dostawcami w łańcuchach dostaw przedsiębiorstw produkcyjnych. Celem artykułu jest wskazanie rodzajów innowacji będących ... -
Lodówkomaty jako innowacyjny element w łańcuchu dostaw sieci handlowych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)Logistyka, to dziedzina, w której wiele miejsca poświęca się na innowacje. Usprawnianie procesu dostaw oraz szukanie kanałów dystrybucji zapewniających dostępność produktów to ważne elementy budowania przewagi konkurencyjnej. ... -
Rola motywowania pracowników w zarządzaniu procesem magazynowania
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)Zarządzanie relacjami z pracownikami to jeden z obszarów, które powinny być monitorowane i traktowane jako priorytetowe. Motywowanie pracowników w miejscu pracy to jeden z czynników decydujących o sukcesie przedsiębiorstw. ... -
Zastosowanie technologii blockchain w łańcuchach dostaw
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)Wyzwania technologiczne stojące przed przedsiębiorstwami funkcjonującymi w dynamicznym otoczeniu biznesowym, wymagają wdrażania coraz nowszych rozwiązań w zakresie cyfryzacji łańcuchów dostaw. Przejawem nowoczesnej ... -
Opcje strategiczne wejścia na rynek Europy Zachodniej polskiej agencji interaktywnej na przykładzie analizy Grupy K2
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Facebook Ads w praktyce – case study kampanii reklamowej firmy XYZ w serwisie społecznościowym
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Content marketing jako nowy sposób na wzrost widoczności witryny na przykładzie firmy ŚNIEŻKA S.A.
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Droga do dobrej strategii, czyli jak sprzedać akumulator do czerwonego Forda przez Internet
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Jak powstawał pierwszy polski serwis o społecznościach internetowych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Strategia sukcesu i utrzymania pozycji lidera na rynku energetycznym PGE S.A.
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Strategia firmy świadczącej usługi marketingowe
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Współpraca z ambasadorem marki jako sposób promocji w branży pończoszniczej – case study marki Gatta
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Szanse wejścia na rynek nowych produktów – case study Filter Service Sp. z o.o.
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Automatyzacja – klucz do zwiększenia konkurencyjności
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
ATLAS – prowadzenie działań promocyjnych na rynkach polskim i wschodnim
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Strategie marketingowe stosowane przez Grupę Mokate Sp. z o.o.
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Dashboard jako kluczowa propozycja, w zakresie narzędzi motywowania pracowników w dziale IT do efektywnego realizowania zadań
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Ekspansja innowacyjnych produktów firmy Dr Irena Eris na rynki wschodnie
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Wstęp
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)