Show simple item record

dc.contributor.authorNiemczyk, Agata
dc.contributor.editorWłodarczyk, Bogdan
dc.contributor.editorKrakowiak, Beata
dc.date.accessioned2023-07-13T22:42:49Z
dc.date.available2023-07-13T22:42:49Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationNiemczyk, A. (2012). Obszarowy produkt turystyki kulturowej w opinii wybranych grup odbiorców. Przypadek miasta Krakowa. W: B. Włodarczyk, B. Krakowiak (red.), Kultura i turystyka – wspólne korzenie (s. 311–327). Łódź: Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-61001-09-6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47524
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherRegionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofKultura i turystyka – wspólne korzenie, red. B. Włodarczyk, B. Krakowiak, ROTWŁ, Łódź 2012;
dc.relation.ispartofseriesKultura i Turystyka;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleObszarowy produkt turystyki kulturowej w opinii wybranych grup odbiorców. Przypadek miasta Krakowapl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number311–327pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Ekonomiczny w Krakowiepl_PL
dc.referencesDZIEDZIC E., 1998, Obszar recepcji turystycznej jako przedmiot zarządzania strategicznego, „Monografie i Opracowania” nr 442, SGH, Warszawa.pl_PL
dc.referencesGAWORECKI W.W., 2007, Turystyka, wyd. 5 zmienione, PWE, Warszawa.pl_PL
dc.referencesGOŁEMBSKI G. (red.), 2002, Kompendium wiedzy o turystyce, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesILSKI K., RATKOWSKA P., 2009, Turystyka prawnie chronionego dziedzictwa kulturowego. Współczesne formy turystyki kulturowej, K. Buczkowska, A. Mikos v. Rohrscheidt (red.), Wydawnictwo Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu, Poznań.pl_PL
dc.referencesJACKOWSKI A., 1991, Pielgrzymki i turystyka religijna w Polsce, Instytut Turystyki, Warszawa.pl_PL
dc.referencesJEDLIŃSKA M., SZUBERT‐ZARZECZNY U., 1992, Gospodarka turystyczna, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław.pl_PL
dc.referencesJĘDRYSIAK T., 2009, Turystyka muzealna, [w:] Współczesne formy turystyki kulturowej, K. Buczkowska, A. Mikos v. Rohrscheid, (red.), Wydawnictwo Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu, Poznań.pl_PL
dc.referencesKOWALCZYK A., 2008, Współczesna turystyka kulturowa – między tradycją a nowoczesnością, [w:] Turystyka kulturowa. Spojrzenie geograficzne, A. Kowalczyk (red.), „Geografia Turyzmu”, 1, Uniwersytet Warszawski, Wydział Geografii i Studiów Regionalnych, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKOWALCZYK W., 1995, Marketing w muzeum, „Muzealnictwo”, nr 37.pl_PL
dc.referencesKUBIAK A.E., 2004, Miejsca alternatywnych pielgrzymek, [w:] Kultura w czasach globalizacji, M. Jacyno, A. Jawłowska, M. Kempny (red.), Wydawnictwo IFiS PAN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesLÓRÁN D., 2009, Events and Tourism: an Environmental Approach and Impact Assessment, „Journal of Tourism Challenges and Trends”, no. 2.pl_PL
dc.referencesMEDLIK S., 1995, Leksykon, podróży, turystyki i hotelarstwa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesMIKOS V. ROHRSCHEIDT A., 2008, Turystyka kulturowa. Fenomen. Potencjał. Perspektywy, GWSHM w Gnieźnie, Gniezno.pl_PL
dc.referencesPANASIUK A., 2010, Koncepcja produktu turystyki pielgrzymkowej, [w:] Turystyka religijna, Z. Kroplewski, A. Panasiuk (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin.pl_PL
dc.referencesPAWEŁEK B., 2008, Metody normalizacji zmiennych w badaniach porównawczych złożonych zjawisk ekonomicznych, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Kraków.pl_PL
dc.referencesPODEMSKI K., 2005, Socjologia podróży, Wydawnictwo Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Poznań.pl_PL
dc.referencesRICHARDS G. (red.), 2007, Cultural Tourism. Global and local perspectives, Haworth Press, Binghamton, New York.pl_PL
dc.referencesRITZER G., 2004, Magiczny świat konsumpcji, Wydawnictwo Literackie Muza SA, Warszawa.pl_PL
dc.referencesSTASIAK A., 2006, Muzea wobec wyzwań współczesnej turystyki, [w:] Rola muzeów w turystyce i krajoznawstwie, A. Toczewski (red.), Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze, Zielona Góra.pl_PL
dc.referencesSTASIAK A., 2000, Muzeum jako produkt turystyczny, [w:] Przemysł turystyczny, A. Szwichtenberg, E. Dziegieć (red.), Wydawnictwo Politechniki Koszalińskiej, Koszalin.pl_PL
dc.referencesSTECZKOWSKI J., ZELIAŚ A., 1997, Metody statystyczne w badaniach zjawisk jakościowych, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków.pl_PL
dc.referencesSTRAHL D. (red.), 1998, Taksonomia struktur w badaniach regionalnych, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław.pl_PL
dc.referencesUYSAL M., GAHAN L., MARTIN B., 1993, An Examination of Event Motivation: A Case Study, „Festival Management and Event Tourism”, no. 1(1).pl_PL
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe