Turystyka i Hotelarstwo
Browse by
Nazwa główna: Turystyka i Hotelarstwo
Nazwa alternatywna: Tourism and Hospitality
ISSN: 1644-8871
Wydawca: Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi
Ukazywało się w latach 2002-2011
Collections in this community
Recent Submissions
-
Sprawozdanie z I konferencji naukowej "Hotelarstwo - nauka, praktyka, dydaktyka"
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2002) -
Formowanie regionalnego systemu kształcenia kadr dla turystyki i hotelarstwa w Rosji
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2002) -
Stan obecny i tendencje rozwojowe przemysłu hotelarskiego w Rosji
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2002) -
Teoria masowej obsługi. Przykłady zastosowania w procesach zarządzania usługami hotelarskimi i turystycznymi
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2002) -
Wykorzystanie Internetu w działalności marketingowej hotelu na przykładzie hoteli trójmiejskich
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2002) -
Zastosowanie metody SERVQUAL i jej modyfikacji w badaniu jakości usług hotelarskich. Model pięciu luk - analiza przyczyn powstawania rozbieżności
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2002) -
Problemy kształtowania kultury organizacyjnej zorientowanej na wysoką jakość usług na przykładzie wybranych zakładów hotelarskich
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2002) -
Łańcuchy i systemy hotelowe w Polsce
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2002) -
Wybrane sieci i łańcuchy hotelowe - istota, charakterystyka, zarządzanie
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2002) -
"The Ultimate Holiday Experience" - zmiany i tendencje w światowym cruisingu
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2002) -
Zasady kształtowania wizerunku turystycznego poprzez materiały promocyjne
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2008)The article is an attempt to gather the principles helpful for elaboration of promotional materials which influence creating the image of a particular object, specific location or region which contains tourist values. Those ... -
Czynniki ryzyka w uprawianiu turystyki paralotniowej
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2008)This article presents a new form of paragliding tourism. Paragliding is directly connected with health hazards or even life loss as well as inability of score achievements by a tourist. The attempts of defining the risks ... -
Znaczenie turystyczne centrów handlowych nowej generacji w Warszawie
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2008)The development of retail establishments led to creation of its more complex forms such as shopping centres. Nowadays, these establishments are multi-functional. Their users can take advantage of retail opportunities and ... -
Bitwa łódzka 1914 – za i przeciw nowym projektom turystycznym w województwie łódzkim
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2008)Although tourists’ interest in battlefields and memorials is nothing new, it has been increasing recently and becoming part of the so-called historical-military tourism. New tourist products, such as structures, trails, ... -
Zróżnicowanie przestrzenne zagranicznych destynacji turystycznych młodzieży na przykładzie wyjazdów turystycznych młodzieży licealnej Słupska i Częstochowy
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2008)The issue of tourist destinations is substantial in the research on the tourist activity. The presented article is the analysis of spatial range of present and past tourist departures of the two secondary school youth ... -
Funkcja turystyczna obszaru nadbużańskiego
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2008)The studies on the tourist function are an important and comprehensive part of geography of tourism. With new forms of tourist movement emerging, the term “tourist function” broadened its meaning. Nowadays, we are observing ... -
Turystyka rodzinna w przestrzeni Krakowa
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2008)Identification of families travelling with children as a distinctive group of consumers of the tourist product is becoming more and more visible in the tourist market. The so-called “family tourism” has become an object ... -
Profil turysty odwiedzającego Indie
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2011)A systematic growth of tourists visiting India results from a considerable interest in this country. In 2007 in the ranking of Asian countries and the Pacific Rim countries India was placed on the 11th position (WTO ... -
Analiza SWOT w małym przedsiębiorstwie turystycznym. Nowe spojrzenie na starą metodę
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2008)Since 1950s, researchers and people involved in consultancy and strategic planning have been defining strengths, weaknesses, opportunities and threats (SWOT) related to projects or business enterprises. Simultaneously and ... -
The introduction to the issue of specialised hiking trails in relation to development of mountain biking in the world, in Slovakia and in Central Europe
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2008)