dc.contributor.author | Krieger, Sylwia | |
dc.date.accessioned | 2022-05-09T08:35:26Z | |
dc.date.available | 2022-05-09T08:35:26Z | |
dc.date.issued | 2021-12-30 | |
dc.identifier.issn | 0860-7435 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/41795 | |
dc.description.abstract | The article describes the experience gained in the work of a librarian during the distance and hybrid learning period during the COVID-19 pandemic. The purpose of this text is to indicate new methods and tools used during work in this period (Teams, Forms, Live Worksheet, Vocaroo), as well as to share good practices that have worked best in the activities of the school library. The article was created on the basis of her own experiences, activities carried out in the library and materials used by the author in working with the reader, available in the magazine "Library at school". | en |
dc.description.abstract | W artykule opisano doświadczenia zdobyte w pracy bibliotekarza w okresie nauki zdalnej i hybrydowej w czasie pandemii COVID-19. Celem niniejszego tekstu jest wskazanie nowych metod i narzędzi wykorzystywanych podczas pracy w tym okresie (Teams, Forms, Live Worksheet, Vocaroo), a także podzielenie się dobrymi praktykami, które najlepiej sprawdziły się w działalności biblioteki szkolnej. Artykuł powstał na podstawie własnych doświadczeń, działań zrealizowanych w bibliotece oraz materiałów wykorzystanych przez Autorkę w pracy z czytelnikiem, dostępnych w czasopiśmie „Biblioteka w szkole”. | pl |
dc.language.iso | pl | |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego | pl |
dc.relation.ispartofseries | Acta Universitatis Lodziensis. Folia Librorum;33 | pl |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0 | |
dc.subject | school library | en |
dc.subject | COVID-19 | en |
dc.subject | distance learning | en |
dc.subject | ICT tools in the librarian's work | en |
dc.subject | biblioteka szkolna | pl |
dc.subject | COVID-19 | pl |
dc.subject | nauka zdalna | pl |
dc.subject | narzędzia TIK w pracy bibliotekarza | pl |
dc.title | Praca bibliotekarza szkolnego w okresie nauki zdalnej | pl |
dc.title.alternative | Work of a school librarian in the period of distance learning | en |
dc.type | Article | |
dc.page.number | 143-149 | |
dc.contributor.authorAffiliation | Szkoła Podstawowa im. Igora Sikiryckiego w Woli Zaradzyńskiej | pl |
dc.identifier.eissn | 2450-1336 | |
dc.references | Bilet powrotny do biblioteki. Proponujemy akcję czytelniczą dla klas I–III (2021). Biblioteka w szkole, 1, 26–28. | pl |
dc.references | Majkusiak, Danuta (2021). Sprawozdanie z pracy bibliotekarza. Biblioteka w szkole, 1, 8–11. | pl |
dc.references | Milanowska, Bożena (2021). Klub książki Narnia w aplikacji Teams. Biblioteka – centrum informacji, 2, 20–24. | pl |
dc.references | Pietrzak-Płachta, Iwona (2021). Konkurs on-line krok po kroku – okiem praktyka. Biblioteka – centrum informacji, 2, 18–19. | pl |
dc.references | Premier: Podjęliśmy decyzję o zamknięciu wszystkich placówek oświatowych i szkół wyższych (2020). W: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów [online]. Pobrane 2 listopada 2021, z: https://www.gov.pl/web/premier/premier-podjelismy-decyzje-o-zamknieciu-wszystkich-placowek-oswiatowych-i-szkol-wyzszych/ | pl |
dc.references | Sochacka, Monika (2021). Jak pracować z uczniami kl. IV–VIII w czasie pandemii? Biblioteka w szkole, 3, 20–22. | pl |
dc.references | Statut Szkoły Podstawowej im. I. Sikiryckiego w Woli Zaradzyńskiej z oddziałami przedszkolnymi. (b.d.). Pobrane 2 listopada 2021, z: https://www.spwzaradzynska.pl/fileadmin/user_upload/statut-30-08-2021.pdf/ | pl |
dc.references | Walczewska-Klimczak, Grażyna (2015). Bibliotek portret własny [online]. Pobrane 2 listopada 2021, z: https://www.ore.edu.pl/wp-content/plugins/download-attachments/includes/download.php?id=3512/ | pl |
dc.references | Wasilewski, Janusz (2021). Rok w pandemii. Biblioteka w szkole, 2, 4–8. | pl |
dc.contributor.authorEmail | jakubsylwia@wp.pl | |
dc.identifier.doi | 10.18778/0860-7435.33.11 | |
dc.relation.volume | 2 | |