• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Szukaj 
  •   Repozytorium UŁ
  • Czasopisma naukowe | Scientific Journals
  • Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica
  • Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica nr 168/2003
  • Szukaj
  •   Repozytorium UŁ
  • Czasopisma naukowe | Scientific Journals
  • Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica
  • Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica nr 168/2003
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Odkryj

AutorGregor, Bogdan (2)Wilmańska-Sosnowska, Stanisława (2)Biesaga-Słomczewska, Elżbieta Jadwiga (1)Golik-Górecka, Grażyna (1)Grzegorczyk, Wojciech (1)Iwińska-Knop, Krystyna (1)Kozielski, Robert (1)Kurzyk, Bartłomiej (1)Stawiszyński, Marcin (1)Trzmielak, Dariusz (1)... zobacz więcejData wydania2003 (12)Has File(s)Yes (12)

Szukaj

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-10 z 12

  • Opcje sortowania:
  • Znaczenie
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Wprowadzenie 

Wilmańska-Sosnowska, Stanisława (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2003)
Thumbnail

Strategie stosowane w marketingu dóbr przemysłowych 

Golik-Górecka, Grażyna (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2003)
The paper tries to define the difference between a marketing strategy and a tactic in industrial marketing. The tactics are part of a coherent strategy. The problems are connected with (methods of grouping or classifying ...
Thumbnail

Satysfakcja klienta jako identyfikator orientacji marketingowej na rynku usług 

Wilmańska-Sosnowska, Stanisława (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2003)
The distinctive feature of modern economy is a growing meaning of services. It is showed in a larger and larger amount of employees in services’ branches and increasing part of the gross domestic product, which comes ...
Thumbnail

Strony WWW jako użyteczny instrument public relations 

Kurzyk, Bartłomiej (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2003)
This paper article presents the role of corporate websites in creating and sustaining company’s image. It identifies main areas of marketers’ concerns and gives practical hints on how to establish a successful corporate ...
Thumbnail

Partnerskie relacje w kanałach rynku 

Iwińska-Knop, Krystyna (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2003)
Development of new forms of co-operation in market channels is reflected by the usage of relationship marketing. It is based on the idea of corporate behaviour relying mostly on a build up of long term trust relationship ...
Thumbnail

Kształtowanie cen produktów w działaniach marketingowych przedsiębiorstw 

Zrobek, Janusz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2003)
Since the transformation of the economy, pricing policy in enterprises also has changed. Our study enable to confirm that there is a quite considerable change in pricing policy which not always can follow market expectation. ...
Thumbnail

Kierunki zmian w strukturze wykorzystania środków przekazu reklamowego 

Kozielski, Robert (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2003)
The article presents the scope of using of the different advertising media. The discipline of marketing is going through significant changes - this is the starting point of consideration. Such changes have been noticed ...
Thumbnail

Strategie produktu banków 

Grzegorczyk, Wojciech (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2003)
In their practice the banks use different kinds of product strategy. They depend among other things, on the run of the life cycle of the bank product. It seems that its run is different than for customer products. The lack ...
Thumbnail

Handel elektroniczny w Polsce - stan obecny i perspektywy rozwoju 

Gregor, Bogdan ORCID; Stawiszyński, Marcin (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2003)
Article concentrates on explanation of essence of electronic commerce, its current condition and prospects of development. The aim of the article is to explain basic notions such as e-commerce, e-business, e-economy. It ...
Thumbnail

Internet - nowy wymiar działalności marketingowej 

Gregor, Bogdan ORCID (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2003)
he purpose of the article is the essence of Internet and its capabilities of use in organization’s activities. It mainly concentrates on employment of Internet into contacts of firms with market, marketing is responsible ...
  • 1
  • 2

Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności
 

 


Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności