Aktywizacja – innowacja – akulturacja. (Glotto)dydaktyka a kryzys migracyjny

Oglądaj/ Otwórz
Data
2024-12-30Autor
Kaźmierczak, Paulina
Marszał, Martyna
Dobrowolska, Agnieszka
Metadata
Pokaż pełny rekordStreszczenie
Tom jest rezultatem konferencji studencko-doktoranckiej zatytułowanej „Aktywizacja – innowacja – akulturacja. (Glotto)dydaktyka a kryzys migracyjny”, która zgromadziła młodych badaczy z całego kraju pragnących podzielić się doświadczeniami związanymi z nauczaniem języka polskiego jako obcego. Zagadnienia w nim poruszane są odpowiedzią na dynamicznie zmieniające się potrzeby adeptów polszczyzny, którzy podczas nauki chcą być pobudzani do działania (aktywizowani), najlepiej z wykorzystaniem unowocześnionych (innowacyjnych) metod dydaktycznych. W całym procesie nauczania nie może też zabraknąć miejsca na poszerzanie świadomości kulturowej (akulturacji), ponieważ jest to nieodłączne ogniwo współczesnej rzeczywistości. Te właśnie kwestie stanowią temat rozważań zawartych w publikacji.
Collections