Autentyczność jako podstawa nowego modelu autorytetu w serwisie YouTube. Wyjazd konsultacyjny. Miniatura 5, 2021/05/X/HS2/00693, (dataset)
Streszczenie
Efektem projektu „Autentyczność jako podstawa nowego modelu autorytetu na YouTube. Wyjazd konsultacyjny" było ustalenie szczegółów badania nad autentycznością youtuberów dzięki konsultacjom z profesor reprezentującą University of Oslo. Podczas konsultacji dokonano analizy niewielkich próbek materiału. Wskazane w pliku filmy YouTube i zamieszczone pod nimi komentarze stanowiły próbkę materiału badawczego. The result of the project entitled ‘”Authenticity as the basis for a new model of authority on YouTube. Consultations" was to determine the details of a study on the authenticity of YouTubers during a consultation with the professor representing the University of Oslo. During the consultation, a small samples of analysis were done. The YouTube videos and the comments below them, indicated in the file, were the sample of the research material.
Collections
Z tą pozycją powiązane są następujące pliki licencyjne:
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Powiązane pozycje
Wyświetlanie pozycji powiązanych tytułem, autorstwem i tematem.
-
Język potoczny a propagowanie poprawnej polszczyzny (na przykładzie wideobloga „Mówiąc Inaczej”)
The aim of the article is to show the way colloquial language, first of all, lexis and phraseology, can be used to build a communicative community with its audience on YouTube. The material basis is the statements by Paulina ... -
Tytuły odcinków wideoblogów sportowych — ich struktura, funkcje i sposoby oddziaływania na odbiorcę
The subject of the article are the titles appearing in online videos — sports vlogs run by Polish journalists on YouTube. The research was prepared using the perspective of medioonomastics. It confirms that titles are ... -
Polscy gameplayerzy a trolling, czyli o zachowaniach antyspołecznych na „YouTube”
Maćkowiak, Rafał (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)Z serwisu „YouTube” korzysta ponad miliard użytkowników, a co minutę do „YouTube” trafia 300 godzin filmów. Na portalu można znaleźć wiele komentarzy zawierających trolling (antyspołeczne zachowanie charakterystyczne dla ...