• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Szukaj 
  •   Repozytorium UŁ
  • Czasopisma naukowe | Scientific Journals
  • Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica
  • Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica nr 104/1990
  • Szukaj
  •   Repozytorium UŁ
  • Czasopisma naukowe | Scientific Journals
  • Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica
  • Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica nr 104/1990
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Odkryj

AutorBogdan, Gregor (2)Andrzej, Banasiak (1)Andrzej, Kopias (1)Banasiak, Andrzej (1)Domański, Tomasz (1)Elżbieta, Guzek (1)Gabriele, Morello (1)Grzegorczyk, Wojciech (1)Hermann, Simon (1)Jan, Więcek (1)... zobacz więcejData wydania1990 (14)Has File(s)Yes (14)

Szukaj

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-10 z 14

  • Opcje sortowania:
  • Znaczenie
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Drugi obieg gospodarczy - próba określenia przyczyn jego rozwoju, form i zakresu występowania 

Grzegorczyk, Wojciech (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 1990)
The article deals with problems connected with the functioning of the underground economy in Poland. Its first part shows the main causes and conditions favouring development of the underground economy. The second part ...
Thumbnail

Czynnik czasu a zarządzanie marketingiem 

Morello, Gabriele (Wydawnictwo uniwersytetu Łódzkiego, 1990)
Against the background of come processes of marketing management, the author is presenting a more general, theoretical description of the impact of time dimension and time orientation on the economic management practice. The ...
Thumbnail

O koncepcji i metodyce badań wpływu czynników demograficznych na kształtowanie konsumpcji w gospodarstwach domowych 

Andrzej, Banasiak; Jan, Więcek (Wydawnictwo uniwersytetu Łódzkiego, 1990)
The atricle presents the results of preliminary studio« on a wider research problem investigated by the authors within the fr>íimework of specific topic Included in the so-called programme of ministerial basic studies. ...
Thumbnail

Skłonność przedsiębiorstw do rozwoju nowych produktów w warunkach przezwyciężania kryzysu gospodarczego 

Jarosław, Sosnowski (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 1990)
The article presents the results of studies based on 134 questionnaires conducted among the management of light industry enterprises and concerning development of new products. It appears that enterprises belonging to ...
Thumbnail

Strategia marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw w gospodarce rynkowej 

Domański, Tomasz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 1990)
The article Is an attempt at showing specific characteristic of means and goals of marketing strategies developed by small and medium-sized firms. For these strategies to succeed they must be based on special advantages ...
Thumbnail

Badanie rynku metodą testu koniunktury wybrane problemy metodyczne i organizacyjno-technicznej 

Bogdan, Gregor; Andrzej, Kopias (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 1990)
The article presents the experiments of methodical and organizational- -technical character connected with the studies on the garments market by means of the test of market condition. Special attention has been focussed on ...
Thumbnail

Zmiany zachowań konsumpcyjnych gospodarstw domowych w sytuacji kryzysu gospodarczego 

Kurzyk, Ryszard (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 1990)
In this article, the author points at differentiation of scale, scope and directions of response of households to the economic crisis of the eighties. The source of information are questionnaire surveys carried out in two ...
Thumbnail

Nowe czynniki oddziaływania na marketing i kierunki jego badań 

Hermann, Simon (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 1990)
The author advances a thesis in the article that new research avenues in marketing are laid out recently not by academic centres of marketing research but by marketing practitioners. The studies conducted by the latter ...
Thumbnail

Przemiany handlu detalicznego żywnością w Holandii oraz ich implikacje 

Saukenkamp, Pieter (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 1990)
The article discusses changes in organization and activity of retail trade in the Netherlands over the years 1950-1980. The main attention lias been facuseed on changes in food retailing and on wider socio-economic ...
Thumbnail

Wstęp 

Banasiak, Andrzej (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 1990)
  • 1
  • 2

Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności
 

 


Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności