• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Czasopisma naukowe | Scientific Journals
  • Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica
  • Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica nr 184/2005
  • Search
  •   DSpace Home
  • Czasopisma naukowe | Scientific Journals
  • Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica
  • Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica nr 184/2005
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorGrzegorczyk, Wojciech (2)Gregor, Bogdan (1)Karwowski, Jan (1)Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1)Mruk, Henryk (1)Strużycki, Marian (1)Styś, Aniela (1)Wilmańska-Sosnowska, Stanisława (1)Żabiński, Leszek (1)Date Issued2005 (10)Has File(s)Yes (10)

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 10

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Zarządzanie procesowe marketingiem w przedsiębiorstwie 

Strużycki, Marian (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2005)
The author takes an assumption that marketing process management at the enterprise is an important element of progress in production and trade. It leads to integration of economic activities, affects decrease of costs ...
Thumbnail

Marketing w procesie zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem 

Karwowski, Jan (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2005)
Value grow for the shareholders and expending of the profit is claimed to be the main goal of the contemporary company. Marketing plays the crucial role in achieving both of above mentioned goals. Thus, one can draw the ...
Thumbnail

System marketingu - nowe oczekiwania i wyzwania 

Styś, Aniela (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2005)
In the article the author pays attention to marketing in terms of market activities. Such attitude allows to show various functions and chances for development and above all - the basis of competitive strenghts.
Thumbnail

Strategia podstawą rozwoju przedsiębiorstwa 

Mruk, Henryk (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2005)
Properly planned and effectively implemented strategies lead to long-term competitive advantage on the market. Deep analysis and considerations on the subject of strategic targets and ways o f receiving them are the ...
Thumbnail

Marketing a zarządzanie marketingowe. O niektórych relacjach między dyscypliną nauki a jej specjalnością badawczą 

Żabiński, Leszek (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2005)
In this paper the author analyses basic relations between marketing as a discipline of applied science and its research (scholarly) specialisation of normative-project nature, as the author considers marketing management ...
Thumbnail

Lojalność konsumencka jako wyznacznik pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa 

Wilmańska-Sosnowska, Stanisława (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2005)
The article presents loyalty of the customer as a source of the competitive power of the company. The article consists of two parts. The first part concentrates on the satisfaction of the customer, that seems to be the ...
Thumbnail

Tendencje zmian w konsumpcji a kierunki rozwoju marketing 

Mazurek-Łopacińska, Krystyna (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2005)
This article considers the tendencies in consumption patterns and the changes in business environment and their impact on evolution in marketing activities and concepts. Author presents the ideas of the ecological ...
Thumbnail

Wprowadzenie 

Grzegorczyk, Wojciech (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2005)
Thumbnail

Decyzje finansowe przedsiębiorstwa dotyczące polityki produktu 

Grzegorczyk, Wojciech (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2005)
There are mutual correlations between marketing and financial strategy of the firm. Effective marketing strategy causes increase of sale and profits, which conditions next outlays for marketing activities. Financial ...
Thumbnail

Rynki elektroniczne - próba wyjaśnienia istoty i ich klasyfikacja 

Gregor, Bogdan ORCID (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2005)
Appearance, apart from traditional market forms, of the new market dimension, so called „infospace", is mainly caused by new information technologies and Internet in particular. Emergence of Internet originated the real ...

University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback | Accessibility
 

 


University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback | Accessibility