Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego: Ostatnio dodane
Wyświetlanie pozycji 14741-14760 z 46663
-
Rozum, rozsądek i intuicja w nauce – zastosowanie teorii kultury Bogdana Nawroczyńskiego w dyscyplinach pedagogicznych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012) -
Filozofia narracji historycznopedagogicznej Bogdana Nawroczyńskiego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012) -
Introcepcja w filozofii wychowania Bogdana Nawroczyńskiego – zarys potencjału kategorii
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012) -
Bogdana Nawroczyńskiego świat wartości. Kontekst pedagogiczny
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012) -
Wprowadzenie
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012) -
Integralny Pluralizm Metodologiczny – nowe podejście w badaniach edukacyjnych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012) -
Praca jako działalność humano-pragmatyczna czynnikiem samorealizacji ludzi
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012) -
Uczenie się w przestrzeni życia w świetle filozofii racjowitalizmu. Ku pedagogicznej konceptualizacji życia
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012) -
Koncepcja filozofa-artysty jako odpowiedź na kryzys postmodernistycznego pedagoga
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012) -
Wprowadzenie
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012) -
Educational anthropology of Emmanuel Mounier
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012) -
Transwersalność epistemologii Edwarda Abramowskiego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012) -
Tomasza z Akwinu koncepcja nauczyciela i jej aktualność na podstawie traktatu De Magistro
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012) -
Filozofia wychowania zawarta w regułach zakonów rycerskich
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012) -
Pojęcia pedagogiczne u Herodota z Turioj
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012) -
Współczesne inspiracje klasyczną paideią. Próba sformułowania realistycznej filozofii wychowania
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012) -
Jaskinia jako metafora opisująca procesy kształcenia. Studium transformacji Platońskiej opowieści o jaskini w dyskursach edukacyjnych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012) -
Wprowadzenie
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012) -
Słowo wstępne
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012) -
Obecność i ślad pedagoga jako fenomeny wychowania
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012)