dc.contributor.author | Karasek, Magdalena | |
dc.date.accessioned | 2015-06-12T11:08:36Z | |
dc.date.available | 2015-06-12T11:08:36Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.issn | 0860-6587 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/9533 | |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców;17 | |
dc.title | Ćwiczenia w zakresie spójności tekstu w podręcznikach do nauczania języka polskiego jako obcego | pl_PL |
dc.type | Article | pl_PL |
dc.page.number | [241]-249 | pl_PL |
dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Łódzki | pl_PL |
dc.references | Awdiejew U., Dąmbska E., Lipińska E., 1992, Jak to napisać? Ćwiczenia redakcyjno-stylistyczne dla studentów polonijnych, Kraków. | pl_PL |
dc.references | Bajor E., Madej E., 2006, Wśród ludzi i ich spraw. Język polski dla cudzoziemców, Łódź. | pl_PL |
dc.references | Burkat A., Jasińska A., 2007, Hurra!!! Po polsku 2. Podręcznik studenta, Kraków. | pl_PL |
dc.references | Data K., 2001, Struktura tekstu w nauczaniu języka polskiego, [w:] Inne optyki. Nowe programy, nowe metody, nowe technologie w nauczaniu kultury polskiej i języka polskiego jako obcego, red. R. Cudak, J. Tambor, Katowice, s. 119–124. | pl_PL |
dc.references | Dobrzyńska T., 1991, Tekst. Próba syntezy, „Pamiętnik Literacki”, z. 2, s. 142–183. | pl_PL |
dc.references | Duszak A., 1998, Tekst, dyskurs, komunikacja międzykulturowa, Warszawa. | pl_PL |
dc.references | Encyklopedia językoznawstwa ogólnego, 1993, red. K. Polański, Wrocław. | pl_PL |
dc.references | Gajda S., 1982, Podstawy badań stylistycznych nad językiem naukowym, Warszawa. | pl_PL |
dc.references | Kucharczyk J., 1999, Już mówię po polsku, Łódź. | pl_PL |
dc.references | Lechowicz J., Podsiadły J., 2001, Ten, ta, to. Ćwiczenia nie tylko gramatyczne dla cudzoziemców, Łódź. | pl_PL |
dc.references | Lipińska E., 2003, Z polskim na ty. Podręcznik do nauki języka polskiego dla stopnia progowego, Kraków. | pl_PL |
dc.references | Lipińska E., Dąmbska G., 1997, Kiedy wrócisz tu…, Kraków. | pl_PL |
dc.references | Majewska-Tworek A., Zaśko-Zielińska M., 2008, Spójność tekstu argumentacyjnego w doskonaleniu umiejętności pisania, Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, t. 16: Teksty i podteksty w nauczaniu języka polskiego jako obcego, red. M. Witkowska-Gutkowska, B. Grochala, Łódź, s. 167–173. | pl_PL |
dc.references | Malota D., 2005, Witam. Arbeitsbuch. Der Polnischkurs, Ismaning. | pl_PL |
dc.references | Marciszewski W., 1983, Spójność strukturalna a spójność semantyczna, [w:] Tekst i zdanie. Zbiór studiów, red. T. Dobrzyńska, E. Janus, Wrocław, s. 183–189. | pl_PL |
dc.references | Mayenowa M. R., 1971, Spójność tekstu a postawa odbiorcy, [w:] O spójności tekstu, red. M. R. Mayenowa, Wrocław, s. 189–205. | pl_PL |
dc.references | Mędak S., 1995, Język polski a’la carte. Wybór testów z języka polskiego dla obcokrajowców, Kraków. | pl_PL |
dc.references | Mędak S., 2002, Co z czym? Ćwiczenia składniowe dla grup zaawansowanych, Kraków. | pl_PL |
dc.references | Pisarkowa K., 1971, Uwagi o dystrybucji i zakresie funkcji polskiego zaimka odmiennego, [w:] O spójności tekstu, red. M. R. Mayenowa, Wrocław, s. 122–139. | pl_PL |
dc.references | Szkudlarek E., 2003, Wskaźniki nawiązania we współczesnych tekstach polskich (Na materiale współczesnej nowelistyki polskiej), Łódź. | pl_PL |
dc.references | Winiarska J., 2001, Operatory tekstowe w dialogu telewizyjnym, Kraków. | pl_PL |
dc.references | Wójcikiewicz M., 1993, Piszę, więc jestem. Podręcznik kompozycji i redakcji tekstów, Kraków. | pl_PL |
dc.references | Zimnak M., 1995, Powiedzmy to sobie. Ćwiczenia form wypowiedzi dla studentów zaawansowanych, Kraków. | pl_PL |
dc.references | Zwolski H., 1985, Piszemy po polsku. Podręcznik dla obcokrajowców, Kraków. | pl_PL |
dc.references | Żydek-Bednarczuk U., 2005, Wprowadzenie do lingwistycznej analizy tekstu, Kraków. | pl_PL |