• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Szukaj 
  •   Repozytorium UŁ
  • Czasopisma naukowe | Scientific Journals
  • Replay. The Polish Journal of Game Studies
  • Szukaj
  •   Repozytorium UŁ
  • Czasopisma naukowe | Scientific Journals
  • Replay. The Polish Journal of Game Studies
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTen zbiórDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Odkryj

AutorBakun, Martyna (1)Felczak, Mateusz (1)Julke-Bogacka, Katarzyna (1)Tematadvertgames (1)critical discourse (1)dysonans ludonarracyjny (1)emersion (1)emersja (1)escape room (1)frames (1)game design (1)games in GLAM (1)gry w instytucjach kultury (1)... zobacz więcejData wydania
2017 (3)
Has File(s)Yes (3)

Szukaj

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3

  • Opcje sortowania:
  • Znaczenie
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Niechcący zrobiłam "Dark Souls" – gry wideo w instytucjach kultury z perspektywy twórcy i groznawcy 

Bakun, Martyna (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017-11-22)
Innovative technological solutions are becoming more and more popular in cultural institutions. Among such novelties as interactive exhibitions, specially designed applications, virtual tours, and augmented reality there ...
Thumbnail

O immersyjności escape roomów. Przykład pokoi Tick Tack w Gliwicach 

Julke-Bogacka, Katarzyna (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017-11-22)
Escape room (ER) is a live cooperative game in which players need to find a way out of a closed room, or to reach an additional goal by solving a series of riddles and puzzles, in a set amount of time. So far there have ...
Thumbnail

Live Streaming Platforms and the Critical Discourse About Video Games 

Felczak, Mateusz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017-11-22)
This work concerns online streaming platforms centered on broadcasting video games-related content, such as Twitch.tv and Douyu.com. The aim of this article is two-fold: first, to point out the possible research methods ...

Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności
 

 


Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności