• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Szukaj 
  •   Repozytorium UŁ
  • Czasopisma naukowe | Scientific Journals
  • Replay. The Polish Journal of Game Studies
  • Szukaj
  •   Repozytorium UŁ
  • Czasopisma naukowe | Scientific Journals
  • Replay. The Polish Journal of Game Studies
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTen zbiórDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Odkryj

AutorChojnacki, Marcin (1)Felczak, Mateusz (1)Janik, Justyna (1)Petrowicz, Marcin (1)Staszenko-Chojnacka, Dominika (1)Strużyna, Andrzej (1)Strużyna, Hanna (1)Temataction-RPG (1)Anna Anthropy (1)art games (1)city space (1)death (1)engagement (1)exploration video game (1)flâneur (1)ideology (1)immersion (1)... zobacz więcejData wydania
2015 (5)
Has File(s)Yes (5)

Szukaj

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-5 z 5

  • Opcje sortowania:
  • Znaczenie
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Zasady przeciw immersji. Zaangażowanie w narrację i zaangażowanie w system formalny gry 

Petrowicz, Marcin (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)
Rules and narratives in video games had a complicated relationship for many years. In game studies this conflict became evident in ludology versus narratology debate, in video game culture critics and players talk about ...
Thumbnail

Miasto-poza-miastem. Przejawy współczesnego flâneuryzmu w medium gry wideo 

Janik, Justyna (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)
This article is a comparative analysis between the exploration video game genre and the theories of contemporary city space. It focuses predominantly on confronting spatial experience of the city space with video game ...
Thumbnail

Wyjątkowość doświadczenia śmierci w artystycznych grach wideo 

Strużyna, Hanna; Strużyna, Andrzej (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)
Video games present different meanings of death than those conditioned by social and cultural contexts. Most games treat the motif of death instrumentally. Therefore, death is usually a norm and a rule in typical video ...
Thumbnail

El Presidente doświadcza. Mechanizmy kapitalizowania produktywności graczy w seriach „Tropico”, „Torchlight” oraz Diablo” 

Felczak, Mateusz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)
In popular economic discourse, productivity is the ratio of the value of manufactured goods to the initial input. In games, the input can be placed on the players’ side: players invest their time, financial resources, ...
Thumbnail

What Will Be the Future of the Past? Report from ARCHIVES OF/FOR THE FUTURE The NECS 2015 Conference 

Chojnacki, Marcin M.; Staszenko, Dominika (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)

Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności
 

 


Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności