Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKudra, Andrzej
dc.date.accessioned2015-05-14T08:31:32Z
dc.date.available2015-05-14T08:31:32Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.issn1505-9057
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/8801
dc.description.abstractThe author treats the lesson as a discussion, a communicative event. Therefore, the lesson becomes a process, not just an effect with a dialogue structure. The author preceeds further - the lesson with verbal, vocal and non-verbal communicative activities, genders of speech and methods is seen as a text.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica;4
dc.titleLekcja jako dyskurspl_PL
dc.title.alternativelesson as a discurssionpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[297]-302pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord