Search
Now showing items 1-6 of 6
Nowe rekreacyjne przestrzenie miejskie w obiektach postindustrialnych i ich percepcja. Przykład kompleksu EC1 w Łodzi
(Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, 2017-12)
Kompleks EC1 w Łodzi (zespół obiektów dawnej Elektrowni Łódzkiej) to nowa,
dynamicznie zmieniająca się przestrzeń miejska, w której istotną rolę odgrywa jej dziedzictwo
postindustrialne. Ta nowoczesna przestrzeń zaczyna ...
Charakterystyka ruchu turystycznego w Muzeum Sztuki ms2 w Łodzi
(Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2011)
Muzeum Sztuki ms2 w Łodzi, będące liczącą się w Europie placówką prezentującą kolekcję sztuki współczesnej XX i XXI w. charakteryzuje specyficzny typ odwiedzających. Gości muzeum charakteryzuje młody wiek, wysoki poziom ...
Czas wolny w dobie postmodernizmu
(Akademia Wychowania Fizycznego w Krakowie, 2015-10)
Cel. Omówienie na podstawie przeglądu literatury różnorodnych podejść do czasu
wolnego. Analiza kontrowersji wokół pojęcia czasu wolnego. Prezentacja wybranych
aktywności wolnoczasowych w odniesieniu do komodyfikacji i ...
Autentyczność twórczości ludowej Lubelszczyzny
(Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa, 2003)
Artykuł prezentuje wyniki badań nad autentycznością kultury ludowej Lubelszczyzny (2003 r., teren trzech powiatów województwa lubelskiego: janowskiego, biłgorajskiego i włodawskiego). Narzędziem badawczym był kwestionariusz ...
Program "Europe Senior Tourism" - założenia, realizacja, efekty ekonomiczne
(Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2010)
Artykuł opisuje założenia, realizację i efekty ekonomiczne programu "Europe Senior Tourism", opracowanego przez Instytut Turystyki w Hiszpanii, na sezon 2009/2010. Program "Europe Senior Tourism" jest częścią unijnego ...
Propozycje narzędzi wykorzystywanych w edukacji regionalnej
(Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2006)
Celem edukacji regionalnej w procesie dydaktyczno-wychowawczym jest kształtowanie poczucia własnej tożsamości. Edukacja regionalna daje szansę holistycznego kształcenia, pozwala poprzez aktywne uczestnictwo nabywać wiedzę ...