Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-7 z 7
Projekt "Turyzm dla Regionu" a rozwój turystyki w województwie łódzkim
(Uniwersytet Rzeszowski, 2011)
Zmodyfikowana metoda SERVQUAL w ocenie nowego produktu turystycznego na przykładzie Bitwy Łódzkiej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012-09)
The modified SERVQUAL method in the evaluation of the new tourist product: the example of Battle of Lodz
Szlaki turystyczne. Od pomysłu do realizacji
(Wydawnictwo PTTK "Kraj", 2014)
Publikacja:
• porządkuje pojęcia i definicje związane ze szlakami turystycznymi,
• przybliża klasyfikacje szlaków wg różnych kryteriów,
• jest bogatym źródłem wiedzy na temat szlaków turystycznych oraz inspiracją do ...
Uwarunkowania rozwoju turystyki
(Centrum Badań i Innowacji Pro-Akademia, Oddział Polskiej Akademii Nauk w Łodzi, 2012)
The tourism potential is a very important starting point, if we consider the development of tourism in the region. It is a collection of elements of the geographical environment, and human behavior that can be used for ...
Triada doświadczeń turystycznych i efekt „wow!” podstawą kreowania nowoczesnej oferty turystycznej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2015)
Nowa ekonomia szczególne znaczenie przypisuje m.in. przekształceniom modelu konsumpcji. Jedną z teorii wyjaśniających związane z tym zjawiska jest tzw. ekonomia doświadczeń (experience economy) autorstwa B. Pine’a i J. ...
Przestrzeń turystyczna Polski w świetle konkursu Polskiej Organizacji Turystycznej na najlepszy produkt turystyczny
(Uniwersytet Warszawski, Wydział Geografii i Studiów Regionalnych, 2015)
Jedną z wielu fundamentalnych zmian, jakie zaszły w polskiej turystyce po 1989 r., jest komercyjne, produktowe podejście do kształtowania oferty. Od 2003 r. Polska Organizacja Turystyczna corocznie przyznaje certyfikaty ...
Doświadczenie - stary-nowy paradygmat turystyki
(Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie, 2016)
Podróżowanie od zawsze wiązało się z silnymi wewnętrznymi przeżyciami. Traktowano je jednak raczej jako „uboczny” efekt podróżowania, a nie istotny cel działalności firm turystycznych. Rozwój gospodarki doświadczeń wzmógł ...