• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Geograficznych | Faculty of Geographical Sciences
  • Search
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Geograficznych | Faculty of Geographical Sciences
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorStasiak, Andrzej (4)Leśniewska, Katarzyna (2)Żek, Marcin (2)Bończak, Bartosz (1)Dronka, Tomasz (1)Figiel, Natalia (1)Jażdżewska, Iwona (1)Kaleniewicz, Andrzej (1)Kapłon, Jerzy (1)Kotarski, Marian (1)... View MoreSubject
produkt turystyczny (7)
tourist product (4)experience economy (2)gospodarka doświadczeń (2)województwo łódzkie (2)Battle of Lodz (1)Bitwa Łódzka (1)dobre praktyki (1)doświadczenie turystyczne (1)efekt "wow!" (1)... View MoreDate Issued2012 (2)2015 (2)2011 (1)2014 (1)2016 (1)Has File(s)Yes (7)

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-7 of 7

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Projekt "Turyzm dla Regionu" a rozwój turystyki w województwie łódzkim 

Leśniewska, Katarzyna; Żek, Marcin (Uniwersytet Rzeszowski, 2011)
Thumbnail

Zmodyfikowana metoda SERVQUAL w ocenie nowego produktu turystycznego na przykładzie Bitwy Łódzkiej 

Bończak, Bartosz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012-09)
The modified SERVQUAL method in the evaluation of the new tourist product: the example of Battle of Lodz
Thumbnail

Uwarunkowania rozwoju turystyki 

Moterski, Filip; Leśniewska, Katarzyna; Żek, Marcin (Centrum Badań i Innowacji Pro-Akademia, Oddział Polskiej Akademii Nauk w Łodzi, 2012)
The tourism potential is a very important starting point, if we consider the development of tourism in the region. It is a collection of elements of the geographical environment, and human behavior that can be used for ...
Thumbnail

Triada doświadczeń turystycznych i efekt „wow!” podstawą kreowania nowoczesnej oferty turystycznej 

Stasiak, Andrzej (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2015)
Nowa ekonomia szczególne znaczenie przypisuje m.in. przekształceniom modelu konsumpcji. Jedną z teorii wyjaśniających związane z tym zjawiska jest tzw. ekonomia doświadczeń (experience economy) autorstwa B. Pine’a i J. ...
Thumbnail

Szlaki turystyczne. Od pomysłu do realizacji 

Dronka, Tomasz; Figiel, Natalia; Jażdżewska, Iwona; Kaleniewicz, Andrzej; Kapłon, Jerzy; Kotarski, Marian; Krakowska, Katarzyna; Kucharska, Marta; Lityński, Marek; Maroszek, Marcin; Piotrowski, Krzysztof; Partyka, Józef; Popławski, Zbigniew; Kołodziejczyk, Krzysztof; Rogowski, Mateusz; Stasiak, Andrzej; Styperek, Jarosław; Śledzińska, Jolanta; Włodarczyk, Bogdan; Wysocki, Marek; Zajadacz, Alina; Robaczyński, Wojciech (Wydawnictwo PTTK "Kraj", 2014)
Publikacja: • porządkuje pojęcia i definicje związane ze szlakami turystycznymi, • przybliża klasyfikacje szlaków wg różnych kryteriów, • jest bogatym źródłem wiedzy na temat szlaków turystycznych oraz inspiracją do ...
Thumbnail

Przestrzeń turystyczna Polski w świetle konkursu Polskiej Organizacji Turystycznej na najlepszy produkt turystyczny 

Stasiak, Andrzej (Uniwersytet Warszawski, Wydział Geografii i Studiów Regionalnych, 2015)
Jedną z wielu fundamentalnych zmian, jakie zaszły w polskiej turystyce po 1989 r., jest komercyjne, produktowe podejście do kształtowania oferty. Od 2003 r. Polska Organizacja Turystyczna corocznie przyznaje certyfikaty ...
Thumbnail

Doświadczenie - stary-nowy paradygmat turystyki 

Stasiak, Andrzej (Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie, 2016)
Podróżowanie od zawsze wiązało się z silnymi wewnętrznymi przeżyciami. Traktowano je jednak raczej jako „uboczny” efekt podróżowania, a nie istotny cel działalności firm turystycznych. Rozwój gospodarki doświadczeń wzmógł ...

University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback | Accessibility
 

 


University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback | Accessibility