Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 13
Szlaki turystyczne. Od pomysłu do realizacji
(Wydawnictwo PTTK "Kraj", 2014)
Publikacja:
• porządkuje pojęcia i definicje związane ze szlakami turystycznymi,
• przybliża klasyfikacje szlaków wg różnych kryteriów,
• jest bogatym źródłem wiedzy na temat szlaków turystycznych oraz inspiracją do ...
Komisja Geografii Turyzmu
(Polskie Towarzystwo Geograficzne, Wydział Nauk Geograficznych Uniwersytetu Łódzkiego, 2018)
Miejsca spotkań kultury i turystyki
(Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, 2013)
Celem pracy jest próba usystematyzowania i klasyfikacji miejsc spotkań kultury i turystyki. Dokonano ich podziału wg różnych kryteriów, m.in. stopnia komercjalizacji oferty, celu podróży i charakteru kontaktu z kulturą, ...
Czy turystyka może nie być aktywna? O potrzebie podziałów i klasyfikacji turystyki
(Wydawnictwo PTTK "Kraj", 2015)
Turystyka jako zjawisko społeczne o długiej historii podlega licznym podziałom i klasyfikacjom. Niektóre z nich mają charakter podstawowy i są powszechnie akceptowane, inne zaś wzbudzają kontrowersje i żywe dyskusje. ...
Turystyka społeczna — istota, determinanty, możliwości i kierunki rozwoju
(Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, 2012)
Artykuł jest próbą wskazania głównych problemów związanych z definiowaniem,
badaniem i określeniem możliwości rozwoju turystyki społecznej. W ciągu ostatnich lat
widać wyraźną ewolucję poglądów związanych z definiowaniem ...
Turystyka rodzinna – istota i zakres pojęcia
(Wyd. PTTK „Kraj”, 2011)
Wczoraj, dziś i jutro krajoznawstwa
(Wydawnictwo PTTK „Kraj”, 2016)
Coraz szybciej zmieniający się świat, postępujące procesy integracji i globalizacji, przenikanie się kultur, błyskawiczna dyfuzja innowacji, rozwój turystyki masowej i tzw. przemysłu czasu wolnego – to tylko niektóre z ...
Research Into Tourism Space In Poland At The “Geographical Centre” In Łódź
(Łódź University Press, 2014)
The study of tourism space as a whole has become the domain of tourism geographers. As a matter of fact, it can be put forward that tourism space as a functionally distinctive part of geographical space (Liszewski 1995) ...
Produkt turystyczny
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w łodzi, 2002)
W klasycznej formule marketingowej „5P” pojęcie produktu wymieniane jest „jednym tchem” z pozostałymi czterema składnikami. Dobrze, jeśli występują one bezpośrednio po produkcie, gorzej jeśli znajdują się przed nim. Istotnym ...