• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Geograficznych / Faculty of Geographical Sciences
  • Search
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Geograficznych / Faculty of Geographical Sciences
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Stasiak, Andrzej (58)
Włodarczyk, Bogdan (9)KACZMAREK, JACEK (3)Bik, Joanna (2)Grabowski, Jakub (2)Rochmińska, Agnieszka (2)Wiluś, Robert (2)Śledzińska, Jolanta (2)Brzezińska-Wójcik, Teresa (1)Brzezińska-Wójcik, Teresa (1)... View MoreSubjectprodukt turystyczny (13)turystyka kulturowa (10)gospodarka doświadczeń (7)turystyka społeczna (7)experience economy (5)tourist product (5)polityka społeczna (4)przestrzeń turystyczna (4)ruch turystyczny (4)turystyka w muzeach (4)... View MoreDate Issued2020 - 2022 (7)2010 - 2019 (24)2000 - 2009 (24)1997 - 1999 (3)Has File(s)Yes (58)

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 58

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Hotelarstwo w zabytkach - grupy markowe 

Ciesielska, Olga; Stasiak, Andrzej; Rouba, Rafał (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2006)
Duża konkurencja na rynku usług noclegowych zmusza do poszukiwania i przygotowywania coraz to nowych ofert, gwarantujących gościom unikalne doznania i satysfakcje. Jednym z możliwych działań jest adaptowanie na cele ...
Thumbnail

O potrzebie rewolucji w polskim muzealnictwie XXI w. 

Stasiak, Andrzej (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2007)
W latach 90. XX w. w polskich muzeach, podobnie jak we wszystkich innych dziedzinach życia w naszym kraju, zaszły olbrzymie zmiany ilościowe i jakościowe. Transformacja ustrojowa, rozwój wolnego rynku, przeobrażenia ...
Thumbnail

Obszar jako produkt turystyczny 

Stasiak, Andrzej (Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Warszawie, 2005)
The area as a tourist product is then, a conglomerate of various, sometimes very different elements. They may be considered at several levels. These are: - heritage – nature, culture, hgistory, economy etc., - infrastructure ...
Thumbnail

Pilotaż wycieczek turystycznych. Testy i pytania egzaminacyjne 

Stasiak, Andrzej; Wiluś, Robert (2007)
W niniejszym, drugim już wydaniu testów i pytań egzaminacyjnych dla kandydatów na pilotów wycieczek uwzględniono wszystkie aktualnie obowiązujące przepisy (stan prawny na dzień 01.01.2007 r.). Celem publikacji jest ...
Thumbnail

Triada doświadczeń turystycznych i efekt „wow!” podstawą kreowania nowoczesnej oferty turystycznej 

Stasiak, Andrzej (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2015)
Nowa ekonomia szczególne znaczenie przypisuje m.in. przekształceniom modelu konsumpcji. Jedną z teorii wyjaśniających związane z tym zjawiska jest tzw. ekonomia doświadczeń (experience economy) autorstwa B. Pine’a i J. ...
Thumbnail

Wieś jako obszar turystyki społecznej 

Stasiak, Andrzej (Wydawnictwo Uczelniane Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego, 2011)
The countryside is a specific area generating and receiving tourist movement. The tourist activity of rural population in Poland is significantly lower than in case of urban citizens. The main barrier is related to the ...
Thumbnail

Turystyczne logo 

Stasiak, Andrzej (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2002)
Zagadnienia wizualnej identyfikacji firmy i produktu od dawna poruszane są w literaturze przedmiotu. Prace te rzadko jednak poświęcone są firmom i usługom turystycznym, a przecież problematyka efektywnego wykorzystywania ...
Thumbnail

Przestrzeń turystyczna jako przestrzeń doświadczeń 

Stasiak, Andrzej (2019)
Specyfiką turystyki, wyróżniającą ją na tle innych gałęzi gospodarki, jest przestrzenny charakter doświadczeń (ścisłe powiązanie doświadczeń podróżnych z konkretną lokalizacją). W pracy przedstawiono definicję i rodzaje ...
Thumbnail

Strategie rozwoju turystyki 

Rochmińska, Agnieszka; Stasiak, Andrzej (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2004)
Najstarsze strategie działania wywodzą się ze starożytności i dotyczą zarządzania państwem i dowodzenia wojskiem. Strategie gospodarcze pojawiły się zdecydowanie później, wraz z narodzinami nowoczesnego przedsiębiorstwa w ...
Thumbnail

The role of regional products in preserving traditional farming landscapes in the context of development of peripheral regions – Lubelskie Province, Eastern Poland 

Skowronek, Ewa ORCID; Brzezińska-Wójcik, Teresa; Stasiak, Andrzej; Tucki, Andrzej (2020)
The article presents the functioning of traditional farming landscapes in Eastern Poland, using the example of Lubelskie Province. This peripheral region, situated on the border of the European Union, demonstrates how the ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 6

University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback
 

 


University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback