Show simple item record

dc.contributor.authorReformat, Beata
dc.date.accessioned2015-03-25T11:36:15Z
dc.date.available2015-03-25T11:36:15Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7442
dc.description.abstractThe paper presents the basic strategy of distribution in the context of globalization processes in the world. The problem of globalization is discussed in aspect of trends in distribution development on consumer goods market. This market is the fastest developing one. The activity of companies on the foreign markets is more difficult than in the local markets. The global producers present a proactive attitude in their relationships based upon intensive and long term cooperation and domination over the independent intermediary. The cooperation of the company with its distributors can be regarded as an element of its marketing strategypl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/2
dc.titleKierunki rozwoju dystrybucji dóbr konsumpcyjnych w globalizującym się świeciepl_PL
dc.title.alternativeDirections of Consumer Goods Development in the World of Globalizationpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[39]-43pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Ekonomiczna w Katowicach, Katedra Polityki Rynkowej i Zarządzania Marketingowegopl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record