Wyświetlanie pozycji 8-12 z 12

    • Satysfakcja klienta jako identyfikator orientacji marketingowej na rynku usług 

      Wilmańska-Sosnowska, Stanisława (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2003)
      The distinctive feature of modern economy is a growing meaning of services. It is showed in a larger and larger amount of employees in services’ branches and increasing part of the gross domestic product, which comes ...
    • Strategie produktu banków 

      Grzegorczyk, Wojciech (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2003)
      In their practice the banks use different kinds of product strategy. They depend among other things, on the run of the life cycle of the bank product. It seems that its run is different than for customer products. The lack ...
    • Strategie stosowane w marketingu dóbr przemysłowych 

      Golik-Górecka, Grażyna (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2003)
      The paper tries to define the difference between a marketing strategy and a tactic in industrial marketing. The tactics are part of a coherent strategy. The problems are connected with (methods of grouping or classifying ...
    • Strony WWW jako użyteczny instrument public relations 

      Kurzyk, Bartłomiej (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2003)
      This paper article presents the role of corporate websites in creating and sustaining company’s image. It identifies main areas of marketers’ concerns and gives practical hints on how to establish a successful corporate ...
    • Wprowadzenie 

      Wilmańska-Sosnowska, Stanisława (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2003)