Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKozielski, Robert
dc.date.accessioned2015-03-03T18:00:20Z
dc.date.available2015-03-03T18:00:20Z
dc.date.issued2000
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7008
dc.description.abstractCelem pracy jest znalezienie odpowiedzi na pytania: Jaki jest stopień realizacji funkcji reklamy w przedsiębiorstwach polskich jako czynnika wyznaczającego zdolność konkurencyjną firmy? Co determinuje zakres realizowanych funkcji reklamy?pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 dofinansowane zostało ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;150
dc.titleZnaczenie reklamy dla zdolności konkurencyjnej polskich przedsiębiorstwpl_PL
dc.typeBookpl_PL
dc.page.number119pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzkipl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord