Przeglądaj Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica nr 179/2004 cz. 2 według tytułu
Wyświetlanie pozycji 31-38 z 38
-
Usługi edukacyjne szkół wyższych w Polsce wobec rozwoju nowych technologii
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)The aim of this article is the analyses and evaluation of education process changes on the level of higher education, influenced by new ICT technologies innovation. The primary subject of the article is Polish HE institution ... -
Warunki implementacji partnerskich relacji w kanałach rynku (na przykładzie zarządzania kategoriami)
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2004)The purpose of the article is to outline conditions of creating partner relationships i market channels. The analysis was done on an example of category management. Main focus has been placed on organizational aspects as ... -
Wiedza jako atut konsumenta w globalnym społeczeństwie informacyjnym
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2004)The change that is taking place in many markets faster and faster forces the customer to get familiar with it on an ongoing basis, learn faster and react to stimuli. The primary feature of the new era will be special meaning ... -
Wykorzystanie metody studium przypadku w nauczaniu marketingu międzynarodowego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2004)Case study is one of the key teaching methods in International Business. It complements the lectures and provides practical approach to management. Case study has also a very important role in education process of international ... -
Zachowania klientów indywidualnych na rynku bankowości internetowej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2004)Customer behaviour on internet banking market was undertaking in this paper. Most of Polish customers present passive or neutral attitudes. Only 16% of customers use banking services by Internet. Range of internet banking ... -
Zachowania konsumentów w krajach UE jako przejaw kształtowania się społeczeństwa informacyjnego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2004)The paper concerns the problem of creation of Information Society in Europe. The main target of the paper is to verify a hypothesis that European consumers' behavior proves emerging of the Information Society. At the ... -
Zmiany jakościowe w konsumpcji Polaków na tle procesów integracyjnych w Europie
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2004)Process of integration Poland with European Union has influence on consumption and customer behaviour on the market. Well developed countries in European Union are becoming exemplars of Polish customers consumption. ... -
Zwyczaje zakupowe klienta bankowości internetowej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2004)Internet banking changes buying behavior of bank services users. Managing of the account over the Internet lets them to communicate with bank easier and more often. Internet banking gives customer more opportunities for ...