Przeglądaj Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica nr 179/2004 cz. 2 według tytułu
Wyświetlanie pozycji 35-38 z 38
-
Zachowania klientów indywidualnych na rynku bankowości internetowej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2004)Customer behaviour on internet banking market was undertaking in this paper. Most of Polish customers present passive or neutral attitudes. Only 16% of customers use banking services by Internet. Range of internet banking ... -
Zachowania konsumentów w krajach UE jako przejaw kształtowania się społeczeństwa informacyjnego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2004)The paper concerns the problem of creation of Information Society in Europe. The main target of the paper is to verify a hypothesis that European consumers' behavior proves emerging of the Information Society. At the ... -
Zmiany jakościowe w konsumpcji Polaków na tle procesów integracyjnych w Europie
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2004)Process of integration Poland with European Union has influence on consumption and customer behaviour on the market. Well developed countries in European Union are becoming exemplars of Polish customers consumption. ... -
Zwyczaje zakupowe klienta bankowości internetowej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2004)Internet banking changes buying behavior of bank services users. Managing of the account over the Internet lets them to communicate with bank easier and more often. Internet banking gives customer more opportunities for ...