Przeglądaj Acta Universitatis Lodziensis. Folia Germanica 04 według tytułu
Wyświetlanie pozycji 10-12 z 12
-
Was wird von der Werbung in Wirklichkeit verkauft? : Analyse der gegenwärtigen Schlüsselwörter
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2004)Reklama jako sztuka perswazji wykorzystuje obecnie każdą technikę i każdy środek w celu zwiększenia swego wpływu na potencjalnego konsumenta. Ważnym aspektem reklamy są tzw. słowa-klucze (Schlüsselwörter), które ze względu ... -
Zur Standardsprache und Wortgeographie
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2004)Autor analizuje słownictwo niemieckie pod kątem jego regionalnego zróżnicowania, koncentrując się zwłaszcza na osi północ-południe. Zwraca uwagę na charakterystyczne cechy diatopicznych wariantów północnych (m. in. ... -
Zur textuellen Funktion der Tempora in der Textsorte politischer Zeitungskommentar
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2004)Zainteresowanie poznawcze autorki prezentowanego artykułu koncentruje się na określeniu funkcji czasów w tekstach typu polityczny komentarz prasowy. Punktem wyjścia do rozważań staje się charakterystyka referencyjna ...