Wyświetlanie pozycji 10-12 z 12

    • Was wird von der Werbung in Wirklichkeit verkauft? : Analyse der gegenwärtigen Schlüsselwörter 

      Kaszewski, Grzegorz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2004)
      Reklama jako sztuka perswazji wykorzystuje obecnie każdą technikę i każdy środek w celu zwiększenia swego wpływu na potencjalnego konsumenta. Ważnym aspektem reklamy są tzw. słowa-klucze (Schlüsselwörter), które ze względu ...
    • Zur Standardsprache und Wortgeographie 

      Sadziński, Witold (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2004)
      Autor analizuje słownictwo niemieckie pod kątem jego regionalnego zróżnicowania, koncentrując się zwłaszcza na osi północ-południe. Zwraca uwagę na charakterystyczne cechy diatopicznych wariantów północnych (m. in. ...
    • Zur textuellen Funktion der Tempora in der Textsorte politischer Zeitungskommentar 

      Wesołowska, Dorota (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2004)
      Zainteresowanie poznawcze autorki prezentowanego artykułu koncentruje się na określeniu funkcji czasów w tekstach typu polityczny komentarz prasowy. Punktem wyjścia do rozważań staje się charakterystyka referencyjna ...