Show simple item record

dc.contributor.authorStasiak, Andrzej
dc.date.accessioned2014-10-10T07:34:14Z
dc.date.available2014-10-10T07:34:14Z
dc.date.issued2000
dc.identifier.isbn83-88283-55-3
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/5554
dc.descriptionArtykuł opublikowany w: "Przemysł turystyczny" pod. A. Szwichtenberga i E. Dziegieć, Koszalin 2000, s. 165-182pl_PL
dc.description.abstractW artykule przestawiono: - miejsce muzeum wśród produktów turystycznych, - elementy składowe produktu turystycznego muzeum, - główne funkcje muzeum i związane z tym konflikty, - działania marketingowe w muzeum, - muzeum jako element image'u miejscowości.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uczelniane Politechniki Koszalińskiejpl_PL
dc.subjectmuzeum, produkt turystyczny, turystyka kulturowapl_PL
dc.titleMuzeum jako produkt turystycznypl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number165-182pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzkipl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record