Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorJedlińska, Maja
dc.contributor.editorStasiak, Andrzej
dc.date.accessioned2023-06-03T07:07:56Z
dc.date.available2023-06-03T07:07:56Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.citationJedlińska, M. (2002). Wybrane sieci i łańcuchy hotelowe - istota, charakterystyka, zarządzanie. Turystyka i Hotelarstwo, 2, 23-39.pl_PL
dc.identifier.issn1644-8871
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47178
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzipl_PL
dc.relation.ispartofseriesTurystyka i Hotelarstwo;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleWybrane sieci i łańcuchy hotelowe - istota, charakterystyka, zarządzaniepl_PL
dc.title.alternativeHotel networks and chains - the essens, characteristics, forms of managementspl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number23-39pl_PL
dc.referencesCh. Fischer. Sicher heisst Kette, 1999, First Class, 7-8.pl_PL
dc.referencesCity Guide Hotelführer 2002/2003, City Partner Hotels.pl_PL
dc.referencesCo to jest franchising? 1998, Nowy Rynek, 12.pl_PL
dc.referencesDorint Hotels & Resorts. Directory 2002/2003.pl_PL
dc.referencesGaworecki W.W., 1997, Turystyka, PWE, Warszawa.pl_PL
dc.referencesHaus B., Osbert-Pociecha G., Jagoda H., 1996, Zarządzanie firmą na podstawie kontraktu, Diffin, Warszawa.pl_PL
dc.referencesPrestiżowe hotele, 2000, Rynek Turystyczny, 17.pl_PL
dc.referencesRapacz A., Gaweł J., 1994, Kooperacja horyzontalna i franchising - formy współpracy jednostek gospodarki turystycznej, Prace Naukowe AE we Wrocławiu, 687, Wrocław.pl_PL
dc.referencesRomantik 2002. Romantik Hotels & Restaurants International.pl_PL
dc.referencesSteinmann H., Schreyogg G.G., 1992, Podstawy kierowania przedsiębiorstwem, Wyd. Politechniki Wrocławskiej, Wrocław.pl_PL
dc.referencesTulibacki T., 1998, Międzynarodowe systemy hotelowe, Hotelarz, 9.pl_PL
dc.referencesTurkowski M., 1993, Hotelarstwo elementy marketingu, PWE, Warszawa.pl_PL
dc.referencesTurkowski M., 1997, Marketing usług hotelarskich, PWE, Warszawa.pl_PL
dc.referencesWypoczynek w Zabytkach Leisure & Heritage. Atlas Polski i Przewodnik.pl_PL
dc.relation.volume2pl_PL
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe