Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorTrippner-Hrabi, Justyna
dc.contributor.authorChądzyński, Jacek
dc.contributor.authorPrzygodzki, Zbigniew
dc.contributor.editorPrzygodzki, Zbigniew
dc.date.accessioned2023-02-13T15:20:46Z
dc.date.available2023-02-13T15:20:46Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationTrippner-Hrabi J., Chądzyński J., Przygodzki Z., Marketing usług publicznych w jednostkach samorządu terytorialnego, [w:] EkoMiasto#Zarządzanie. Zrównoważony, inteligentny i partycypacyjny rozwój miasta, wyd. II, red. Z. Przygodzki, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2022, s. 207–217, http://dx.doi.org/10.18778/7969-721-2.10pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8331-004-6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/45962
dc.description.sponsorshipPublikacja finansowana ze środków funduszy norweskich oraz środków krajowych w ramach projektu „EkoMiasto. Kształcenie na rzecz zrównoważonego, inteligentnego i partycypacyjnego rozwoju miast” (FSS/2014/HEI/W/0081).pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofEkoMiasto#Zarządzanie. Zrównoważony, inteligentny i partycypacyjny rozwój miasta, wyd. II;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleMarketing usług publicznych w jednostkach samorządu terytorialnegopl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number207-217pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny, Katedra Gospodarki Samorządu Terytorialnegopl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny, Katedra Gospodarki Samorządu Terytorialnegopl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny, Katedra Gospodarki Samorządu Terytorialnegopl_PL
dc.referencesAnholt S. (2010), Places. Identity, Image and Reputatio, Palgrave Macmillan, London.pl_PL
dc.referencesChądzyński J., Trippner-Hrabi J. (2021), Samoorganizacja i samoświadczenie usług w organizacjach publicznych, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź.pl_PL
dc.referencesDylewski M., Filipiak B. (2005), Usługi publiczne, [w:] S. Flejterski i in. (red.), Współczesna ekonomika usług, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, s. 451–478.pl_PL
dc.referencesKarta Łodzianina (2022), https://kartalodzianina.pl/ [dostęp 23.07.2022].pl_PL
dc.referencesKerin R., Hartley S., Rudelius W. (2009), Marketing, McGraw-Hill Irwin.pl_PL
dc.referencesKotler Ph., Zaltman G. (1971), Social Marketing. An Approach to Planed Social Change, „Journal of Marketing”, no. 35, s. 3–12.pl_PL
dc.referencesKożuch B., Kożuch A. (red.) (2011), Usługi publiczne. Organizacja i zarządzanie, Monografie i Studia Instytutu Spraw Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, Instytut Spraw Publicznych UJ, Kraków.pl_PL
dc.referencesKuźnik F. (2012), Polityka rozwoju i zarządzanie usługami publicznymi w strukturach samorządowych, „Studia KPZK”, t. 143.pl_PL
dc.referencesKuźnik F. (2015), Zarządzanie efektywnością miejskich usług publicznych, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, nr 391, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław, s. 32–39.pl_PL
dc.referencesPierre J. (1999). Models of Urban Governance, „The Institutional Dimension of Urban Politics. Urban Affairs Review”, no. 34(3), s. 372–396.pl_PL
dc.referencesRudolf W. (2016), Marketing terytorialny w ujęciu relacyjnym, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź.pl_PL
dc.referencesSatoła Ł. (2017), Usługi użyteczności publicznej w ocenach społeczności lokalnych, „Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu”, t. XIX, z. 3, s. 258–264.pl_PL
dc.referencesSokołowicz M.E., Przygodzki Z., Lewandowska-Gwarda K. (2022), Is the Grass Elsewhere Really Greener? A Study on the Place Marketing Activity of Polish Self-governments, „Bulletin of Geography. Socio-economic Series”, no. 57, s. 7–21.pl_PL
dc.referencesSpicker P. (2009), The Nature of a Public Service, „International Journal of Public Administration”, vol. 32(11), s. 970–997.pl_PL
dc.referencesStatistics, organisation and regulations. Mapping of the Public Services, Public services in the European Union &in the 27 Member States, CEEP, May 2010, https://www.epsu.org/sites/default/files/article/files/MappinReportDefEN.pdf [dostęp 18.10.2020].pl_PL
dc.referencesSześciło D. (2015a), Koprodukcja a ekonomia społeczna. Alternatywa rozłączna czy komplementarność?, „Ekonomia Społeczna”, nr 1, s. 79–87.pl_PL
dc.referencesSześciło D. (2015b), Samoobsługowe państwo dobrobytu. Czy obywatelska koprodukcja uratuje usługi publiczne?, Wydawnictwo Naukowe Scholar, Warszawa.pl_PL
dc.referencesWirtz J., Holmqvist J., Fritze M.P. (2020), Luxury Services, „Journal of Service Management”, vol. 31(4), s. 665–691.pl_PL
dc.referencesZainuddin N., Gordon R. (2020), Value Creation and Destruction in Social Marketing Services: a Review and Research Agenda, „Journal of Services Marketing”, vol. 34(3), s. 347–361.pl_PL
dc.referenceshttps://www.obserwatorfinansowy.pl/bez-kategorii/rotator/oko-na-gospodarke-rece-uciekaja-z-produkcji-do-uslug/ [dostęp 02.07.2020].pl_PL
dc.contributor.authorEmailjustyna.hrabi@eksoc.uni.lodz.plpl_PL
dc.contributor.authorEmailjacek.chadzynski@uni.lodz.plpl_PL
dc.contributor.authorEmailzbigniew.przygodzki@uni.lodz.plpl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-721-2.10


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe